Multisanostol

Multisanostol | Autor: daniela75

Link direct la acest mesaj

Pot sa dau Multisanostol si la copil de 9 ani? Nu am gasit prospectul pe net si nu stiu daca e bun pt aceasta varsta si cat se da.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Andries spune:

Mai nou la noi se gaseste sub denumirea de SanaSol, daca nu gasesti prospectul pe net, cere-l la o farmacie. Eu cred ca poti sa-i dai, ce sa-i strice? Sunt doar niste vitamine, al meu iubeste siropul asta, e drept are 3 ani.

Andries

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lara spune:

Multi-sanostol si Sana Sol sunt doua siropele diferite, iar de primul stiam ca este mai complex, deci mai bun.
Se da si de la varste mai mici, insa in locul tau nu as face asta fara acordul medicului. Vei spune ca sunt doar niste vitamine, n-are ce sa-i strice, asa spuneam si eu, dar cel mai bine sa i le dai doar daca intr-adevar are mare nevoie, pentru ca, la urma urmei sunt niste medicamente, care pe langa vitaminele pe care le au, contin si mai multi compusi care ar fi de preferat sa-i evitam, dandu-le copiilor vitaminele de care au nevoie din sucuri naturale de fructe si legume, facute in casa. Si eu saream pe siropele cu vitamine pentru linistea mea sufleteasca, sa stiu ca are copilul tot ce-i trebuie, mai ales primavara si iarna. Acum insa, prefer sa cumpar fructe si legume proaspete, ca tot e piata plina de ele si sa-i fac suc. E de 100 de ori mai bine asa.
Multa sanate!



www.piczo.com/Forsweetdiana?" target="_blank">Rugati-va pentru DIANA
---------------------------
www.piczo.com/JoMacaroana?cr=7&rfm=y" target="_blank">Ioana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daniela75 spune: