Rugati-va pentru DIANA

Raspunsuri - Pagina 47

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns danaA spune:

Stem cells transplant se face in Vancouver la BC Children's hospital. Stefanel al meu a facut acest transplant la acest spital. Sunt foarte buni medicii de aici. Au experienta.
O s-o sun pe Laura la 7:30.

Cochita si Carmen sunati voi maine?


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

Din cite am inteles si de la Laura si de la Andrei, si medicul lor de familie - care pina acum i-a ajutat mult - insista pentru spitalul din Vancouver, dar acum ramine de vazut daca Diana e transportabila. Ma gindesc ca riscurile unui eventual transport ar putea fi asumate doar in situatia in care ar fi mutata in alt spital pentru ca procedura nu mai asteapta aminare. Ma bucur ca lucrurile sint neschimbate acolo. Si astazi, oricit de ocupata am fost, nu a fost ora sa nu ma gindesc la Diana, sa ma intreb daca a mincat, daca e bine, la Laura si la Andrei. Si de fiecare data inchid ochii pentru o secunda si ma rog sa fie totul bine si de acum incolo.

Eu cind sa ma sun? Ca nu vreau sa ne suprapunem si sa asteptam la telefon pentru ca suna ocupat. Stie cineva daca Andrei poate fi sunat si pe un fix? Eu i-am spus ca il voi suna o data pe saptamina, ca sa aflu cum mai e si daca are nevoie de ceva, dar asta pentru ca e mobil, daca ar fi fix, ca la Laura, as suna de mai multe ori. Am uitat sa va spun ca Andrei spunea ca o ora buna pentru el ar fi dupa 5 jumatate dupa-amiaza (ora Vancouver-ului), ca ziua are de facut multe chestii si nu stie cind poate fi gasit. A mai vorbit cineva la telefon sau l-a mai vizitat cineva? E bine?

DanaA, imi pare rau ca baietelul tau a avut nevoie de acest transplant si sper din tot sufletul sa fie bine acum. Nu stiu nimic despre tine, nu cred ca ne-am intersectat pe forum pina acum, dar iti doresc din tot sufletul sanatate multa atit baietelului, cit si voua. Am vazut ca ai doi baieti! Sa-ti traiasca!