Bucurii de sept-oct 2006 (60)

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Monique_new spune:

Va invitam la multeeee poze proaspete:poze Cosmina si mai departe Fetele Zewa la iarba verde (Deea si Cosmi care ieri in parc papau cite un pachet de servetele Zewa)

www.totsites.com/tot/cosminutza" target="_blank">Pagina mea
POZE COSMINUTA
www.dropshots.com/day.php?userid=233103&cdate=20070121" target="_blank">Filmulet

Monica si bebe Cosmina (13 septembrie 2006 )

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns xandrutza_76 spune:

Mirabelac, eu cred ca atata timp ii dai (dupa cum ai spus) portii mici si controlat, nu faci nimic rau, copilul trebuie sa manance de toate; daca vezi ca ia iarasi in greutate, prea mult, poti oricand sa nu-i mai dai cereale... Din ce am vazut in poze David arata foarte bine... nu sunt medic si poate nu ar trebui sa-mi dau cu parerea, dar spun ce vad...

Alexandrina, mamica, Raluci (03.08.1997) si Narci (21.09.2006), ingerasi
poze cu noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Roxana01 spune:

Buna dimineata fetelor!!!!

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor ca v-ati gandit la noi in perioada in care am fost in spital. Mi-a transmis Itzy gandurile voastre bune si am fost foarte impresionata. Orice incurajare mi-era de folos atunci. Multumesc inca o data lui Lili si Putzurucai pentru telefon si lui Itzy ca a fost tot timpul alaturi de mine si Daria.