***Mamici de Mai-Iunie 2007*** (50)

Raspunsuri - Pagina 23

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns numai_eu spune:

Musete, nu cred ca sunt motive sa te ingrijorezi asa de tare. Din cate stiu eu cand se masoara un segment la eco rezultatul se exprima printr-un interval XXsapt +/-X zile si varsta sarcinii poate sa fie oriunde in acel interval. In functie de varsta sarcinii, anumite masuratori sunt mai relevante. Si la mine la ultima eco erau miferente si de 3 sapt intre 2 masuratori si acelasi lucru mi l-a spus si doctorita mea. Iar in ultimul trimestu, cea mai concludenta masuratoare este lungimea femurului. Sper ca ai reusit sa intelegi ceva din explicatia mea incalcita si sa nu-ti mai faci griji, caci sigur puiutul tau se dezvolta cat se poate de normal.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ckristina spune:

musete nu stiu ce sa ti spun despre masuratori, insa in ianuarie am avut si eu probleme cu pitica mea(chisturi de plex coroid) si am scris unui institut de ecografie fetala din franta; mi au raspuns a doua zi; iti doresc multa bafta, si nu te panica ca i faci rau.
uite adresa https://www.echofoetale.fr

cristina 31+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lilky spune:

museteNu te speria, sunt sigura ca nu e nimic.Pot exista diferente, insa asa cum s-a mai spus daca se incadreaza intr-un anumit interval e ok si fiecare copil se dezvolta altfel, sau seamana cu parintii, bunicii, etc, depinde de multi factori.Si oricum poate recupera, insa pt. linistea ta mai du-te sa mai faci o ecografie la alt doctor, nu de alta dar daca te enervezi faci tensiune ca mine si ii faci rau lui bebe!

Liliana +37 cu micuta Diana Gabriela
Pozele mele 1
Pozele mele 2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lilky spune:

ckristina Si eu am avut aceeasi problema chist de plex coroid, dar am citit ca se retrage singur si acum nu mi-a mai zis nimic doctorul…Trebuia sa-mi fac probleme, tie ce ti-au raspuns cei din Franta?