***** Mamici de Mai - Iunie 2007***** (29)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns eimotto spune:

Chiqui - bine ai revenit! Trage calculatorul langa pat si hai sa umplem capitole. Ca poate ne premiaza cineva

Andrada - pe prospect asa scrie, ca se ia numai in primul trimestrui. Dar mai sunt medici care il prescriu si mai departe (cum a facut si ex-dr mea) si Liviana parca ne-a zis ceva de efectele secundare ale unui tratament prelungit cu Utrogestan (oral) - ceva ori cu pietra la rinichi ori la bila...

Mamica de Iulia (06.02.2004) si 28+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ELTEKA spune:

Andrada, ai mare dreptate... dar ce sa fac, asa e mincarea japoneza...Au ei ceva sos "light", dar in mincare nu poti sa comanzi din ala, nu prin locuri "foarte japoneze". La Tokyo mai sint localuri fitzoase, dar costa de te indoaie. Cind mergi insa in excursii, apai numai "pe japoneza" gasesti... Plus ca mi se pare prea sarat...

Si asa toti amicii ma critica...Ca noi mai sintem 7 luni in Japonia, si eu tot mincare de la noi vinez...Azi am mers 3 kilometri sa cumpar telemea (pe care o desarez complet, sigur! - data trecuta am uitat-o in apa vreo 2 zile, de nu mai avea nici un gust). Daca as minca ce au ei, seturi de prinz si seara cum am descris (orez, legume prajite, carne in sos, supa), m-ar costa de 3 ori mai ieftin decit daca-mi cumpar legume, fructe si iaurt...

Mama, si au niste pesti si fructe de mare ...pling linga ele...Dar fiidca mi-a dat doctorita mea "voie", de maine gatesc numai creveti si calmari si...Si sarmale N-am facut in viata mea, dar mi-e o pofta...

Tensiunea mare de la ce creste, Andrada? Ca azi numai aia mare era mare (132). Dar e drept ca n-am dormit mai deloc, la 5 dimineata eram cu voi pe forum, la prinz eram la tensiometru...

Asa creste bebe

Si asa creste burtica mea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andradap spune: