am renuntat la regenon si am inceput cu reductil

Raspunsuri - Pagina 27

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Cleopatra10 spune:

Mie totusi imi merge bine, nu am simt rau, nu mi-e foame deci nu ma chinuiesc sa ma abtin si slabesc:)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RamonaD spune:

Si mie imi merge f bine,slabesc,foame nu-mi este,e ok.Si sunt mai plina de energie ca niciodata.Blugii imi cad de pe mine,mi-am pus curea si a trebuit sa-i dau gaura.Ma cantaresc o data pe saptamana.Si chiar sunt de acord cu medicii-kg in plus,grasimea,nu fac bine deloc organismului.Inimii-ii fac mult rau.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RamonaD spune:

Ce faceti,fetelor?Nu mai luati reductil,ati renuntat toate>?

Ramona,mamica lui mamica lui Cosmin-Alexandru

"No need to run and hyde/ it's a wonderful,wonderful life..."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cleopatra10 spune:

Deci eu am slabit 8 kg in total. In 2 saptamani si 3 zile:)....sunt foarte multumita. Daca mai dau inca 8 kg ma fac fotomodel:P...:)
voua cum va mai merge?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RamonaD spune:

[red]Cleopatra[/red,ai slabit f. bine!Eu am terminat azi ultima pastila din primul tratament de 28,deci azi e 28-a zi,si am dat jos 5 kg.Ma simt f. bine si hotarata sa iau in continuare.Toate hinele imi sunt largi,dar eu am mult de slabit pentru a ajunge la ce mi-am propus.Insomnii am avut doar in primele 2-3 nopti de tratament,gura uscata este singurul efect care a ramas.Am luat asearainca o cutie si am fost intrebata de reteta.Mi-a dat o farmacista fara,dar mi-a zis sa-mi fac rost neaparat de reteta,ca nu-mi mai da nimeni asa.Nu stiu de ce,ca doar luna trecuta nu m-a intrebat nimeni de prescriptia medicala?!
Va pup si astept vesti si de la voi.

"No need to run and hyde/ it's a wonderful,wonderful life..."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns usalux spune: