Mamici de martie - aprilie 2007 (19)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns elpower spune:

Am uitat sa spun ceva despre tiroida mea. Era la un moment dat o discutie pe-aici. In sfarsit. Eu am gusa cu hipotiroidie si sunt urmarita de medicul endocrinolog (Lichiardopol Corina) atat inainte, cat si in timpul sarcinii. Neavand suficient iod, am urmat tratament cu Eutyrox tot timpul sarcinii, la recomandarea medicului. Altfel nu avea de unde sa ia fetita hormonii necesari pentru a-si forma tiroida, asa mi s-a spus. Saptamana viitoare urmeaza sa fac ultimele dozari hormonale de pe timpul sarcinii (T4 si TSH) ca sa vedem daca nu e cumva nevoie de marirea dozei de eutyrox. Slava Domnului, pana acum nu a fost nevoie.


Ela cu Thea Ioana 32s

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tzuna spune:

Ei bine ELPOWER exact la asta ma refeream cand vb de tiroida. Tu ai procedat f bine iar dr ta chiar e informata. Trebuie sa continui tratamentul cu Eutyrox (care nu face nimic rau bebelui) si sa vezi tot timpul cam stai cu tsh-ul. Daca ai fi intrerupt tratamentul bebele tau s-ar fi nascut fff micut si eventual si cu alte probleme. Deci tu si bebe sunteti asigurati.

Am uitat sa felicit fetele care si-au sarbatorita ziua de nastere de curand. Sa fiti sanatoase, sa nasteti usor niste bebeii sanatosi si frumosi si sa fiti tot timpul inconjurate de persoanele dragi voua.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lauramar spune:

Buna seara fetelor.

TZUNA mersi de raspuns imi pare rau ca nu am fost informata la timp in legatura cu 3D si 4D asta e dar am vazut ca a pus cineva poze 3D acum recent o sa mai incerc la alte clinici saptamana asta daca nu vor sa-mi faca voi face acel eco normal 2D important e sa fie totul bine cu bebelina.

ELPOWER promit ca nu mai fac!!! I-am si zis sotului ca de saptamana viitoare e seful aspiratorului!!!

ABSOLUTA am vazut ca ai aparut pe unde ai umblat e totul bine cu tine si cu ?