vreau sa plec cu copilul

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anamari spune:

elle

sa stii ca si eu ma intrebam cum de caro stie mai multe decat noi?ciudat, desi se poate sa nu fi fost eu atenta la toate detaliile.

George

nu e nevoie sa te justifici ...doar ca din punct de vedere legal, chiar daca sotia ta are probleme psihologice , atat timp cat nu sunt majore -nu are halucinatii si crize psihotice- nimeni nu o va decade din statutul de mama...
mai ar fi de notat ca uneori aceste "probleme psihologice" sunt o conditie medicala si ca urmare nu numai ca nu sunt vina nimanui, dar pot fi si tratate si rezolvate...
responsibilitatea ta de partener si tata incepe acolo unde se gaseste o solutie in ceea ce priveste aceste "probleme psihologice"...asa cum am spus nu voi da cu pietre in nimeni pentru ca si eu am destule ale mele...pot doar spera ca vei gasi undeva solutia corecta, din punct de vedere moral...

si caro

poate ne explici si noua cum in atatea ore de supraveghere nu a fost decat un episod "violent" cand a impins copilul si doua controversate...?
altfel fata mea era ata de imppiedicata cand a invatat sa mearga incat a trebuit sa renuntam la masuta de cafea din living pentru ca a cazut de cateva ori si a dat cu capul de ea de ne-a fost frica ca-si sparge capul.si era numai vanatai pe picioare si manute de la cazaturi...

casandra
sunt de acord cu tine. cred ca uneori punem etichete mult prea usor. Maiu cred ca asta e parte din natura umana , stii si tu ca nu se intampla numai in Romania, dar asta nu inseamna ca e un "obicei sanatos"...
cu o precizare: In anumite cazuri, o depresie post partum severa poate schimba comportamentul mamei suficient incat sa devina un pericol pentru copil - iar depresia nu alege pe cine loveste.

altfel, intr-adevar sociopatii gen Ted bundy sunt normali in aparenta...dar, totusi sa nu sarim cu supozitiile chiar asa departe...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ileanna spune: