Piticlontzi de iulie-august 2004 (199)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mitzura spune:

Roxi, da, vreau reteta de crema si si pe aia de blat fraged, tare, daca ai timp.

Cristalina, asa asa, trage-ma de urechi ca merit...Nu stiu cred ca tre sa ma duc la doctor, ca am un deget zgubilitic care nu ma mai asculta deloc, tot pe F5 se duce . Adevarul e ca sunt niste timpi morti, cand se intoarce Tudor de afara, mancat, spalat, schimbat si adormit, asa...vreo doua ore, in care nu pot sa lucrez ca ma tot intrerupe. Dar acum a adormit asa ca ma apuc din nou. Da' tot mai bag un ochi si pe aici, ca altfel n-are farmec lucrul.
Bravo pentru samburica, sa fie bine si de acum incolo!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns g_ioana spune:

Si eu si eu,bre eu calc dar nu ca mi-ar placea dar n-am incotro ca am pitici pe creier,musai trebuie calcate hainele Mariei!!!Iar bona mea nu face trebi din astea
La prajituri zic pas,nu ma bag!!Am gasit si motivul,cuptorul meu nu este bun,nu face prajituri pufoase
Iaca si o pozna de la concert
http://pg.photos.yahoo.com/ph/gorodeii/detail?.dir=70dcre2&.dnm=b151re2.jpg
pupam samburica atomica

gorodeii

aripile mele

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxanaz spune:

mai io scriu reteta da nu dati dupe aia cu nu jtu ce ca sunteti gravide, da?
blat: 4 oua, 4 linguri de zahar, 2 plicuri zahar vanilat, o fiola esenta de rom, un pumn de stafide sau boabe de struguri fara samburi, 4 linguri de faina, 1/2 plic praf de copt. se desparta albusele de galbenuse, se bate galbenusele cu zaharul si albusele cu zaharul vanilat, se amesteca apoi usor, se incorporeaza faina, esenta de rom si praful de copt. se unge si se tapeteaza forma de tarta, se toarna aluatul si se arunca deasupra stafidele/strugurii. se coace 20 de minute la 160grade. (atentie, eu am forma de tarta mare, de 28cm diametru si pun 5-6 oua, marind la fel cantitatea de zahar/faina).
crema: 400ml lapte rece, 5 linguri de zahar, 3 linguri amidon, 2 oua mari, esenta de rom o fiola (plic de la dr. oetker), coaja rasa de portocala, 3 linguri de unt. se amesteca amidonul cu zaharul, se toarna deasupra laptele rece, se amesteca cu telul.se bat ouale si se adauga la compozitia cu lapte. se pune pe foc mediu, se amesteca si se lasa pana fierbe, din acel moment se cronometreaza un minut si se ia de pe foc, se adauga esenta de rom coaja de portocala. cand se raceste putin se adauga untul batand bine.
dupa ce blatul e copt se rastoarna pe un platou mare si in scobitura lasa de fundul formei de tarta se pune crema racita. deasupra se pun boabe de struguri taiate in doua, iar deasupra se toarna gelatina transparenta. (un plic, preparata conform instructiunilor). se da la rece pana se intareste glazura de deasupra. reteta este a Mayei de pe culinar, va pun si linku' cand am timp. eu o fac cu toate fructele posibile si imposibile ca e aspectuoasa rau si ff usor de facut. daca mai apuc o felie diseara va pun si poza.
nu o fac cu budinca ca imi place tare crema asta de vanilie si este teribil de usor de facut.
hehehe Alice nu jtu de ce imi aduceam eu aminte ca e prin jupiter...da am zis sa intreb ca la neuronu meu obosit...
am vb su Simona mama de pufu, va transmite ol za best. Pufulescu este la gradi de luni "sa se joace organizat" am incheiat citatul
am vb pe fuga si cu Nicole vineri, si ele sunt bine, cu exceptia ca Moatzei ii place extrem de multla gradi si cand nu ii fac pe plac raii de parinti ea zice ca vrea la gradi si ca sa vina Aulel sa o ia (Aulel fiind soferu' minibusului)

Mergi la inceput

revin cu blatul normal de tarta:
100g unt rece ca gheata (se tine in congelator 10minute), 400g faina, 2 oua, 3-4 linguri de apa foarte rece, un praf de sare.
untul se taie cubulete, intr-un vas se cerne faina. se adauga untul si sarea, se framanta rapid cu degetele pana e de consistenta firimiturilor de paine. se pun ouale batute in prealabil si dupa ce se incorporeaza se adauga apa rece, cu lingura, doar atat cat este necesar pentru a se forma un aluat tare. nu trebuie framantat! se aduna intr-o bila, se acopera cu folie si se pune la frigider minim o ora. (cel mai bine peste noapte). se coace orb in tava sau direct cu umplutura. se poate congela fara probleme. se poate folosi si la umpluturi dulci si la cele sarate.

EDIT: Mitzu treci la treabaaaa!!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alice2004 spune:

quote:
Originally posted by roxanaz

mai io scriu reteta da nu dati dupe aia cu nu jtu ce ca sunteti gravide, da?

Uel, no problemo, in cazul meu, ca io nu-s !!!
Multumesc pentru reteta, cu primul prilej bagam la facut !!

Alice si Andrei
Poze 2004 2005 2006www.dropshots.com/alice2004" target="_blank"> Filmulete

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mitzura spune:

Roxi, multamim frumos de retete! Si n-am inteles, la care treaba sa trec, la facut tarte sau la scris? . Oricum io-s gravida, deci io daca nu-mi fac rapid una din tartele astea, mor!

Si aluatul ala fraged se poate coace in tava de tarte fara probleme? Nu se rupe cand il scot? Ca nu prea imi dau seama cum iese...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pako spune:

Deci ne-ati vazut......multumim, multumim....

Roxana, poza cu sapca a fost putin regizata....sunt putine dar incerc sa le schimb mai des.
Dana,...aha, acum inteleg...program scurt pentru inceput...asa e si normal.Am citit tot pe aici pe forum....ceaiul din frunze de ceapa indulcit cu miere e foarte bun pentru tuse.Sanatate!
Papadicule, incearca sa vezi pozele de pe alt calculator...programul care il ai nu pote sa le citeasca.Sanatate la toata familia!
Mitzule, si eu mai pastrez hainute de la Andreea....acum il mai imbrac si-n roz da' numa' prin casa....oricum nici ca soacra-mea cand imi spunea ca-l imbraca pe baiat(adeca actualmente sotul meu)in rochita prin casa....
Monica,intradevar e tare linistitor sa auzi de la dr. ca totul e ok cu bb-ul.Mult noroc in continuare!

In sfarsit mi-a adormit la 4 ca de cateva zile imi doarme de la 6 la8 seara....va dati seama ca la 12 noaptea la mine e bairam

www.nede.netfirms.com/scrupi.bin

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pako spune:

am 2 carpe de bucatarie...una mai mare sa sterg tacamurile si una mica pentru maini....sunt preferatele lui Andreea...pe cea mica o pune pe cap drept caciula si cealalta drept fusta...sa vedeti pe urma ce cantare ii trage in fata oglinzii,mor de ras...

Mergi la inceput

Mitzu nu se rupe sub nici o forma. este aluatul original de tarta. da de ce vrei sa il scoti din forma? ca eu acolo pun si crema, ornez...si din ea serveesc ca e gigea. doar tartele mici, mono portii, le scot din forme.
Alice baga mare!
edit, uite doo poze profil si fata.
copilu meu s-a instalat in fata televizorului cu o cutie de almette...si se uita la reclame. frumoooos!
Felicia beton Andreea cu carpele de bucatarie...trebuie filmata!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmenp spune:

beyyyy, ce limbuta pe voi, am citti pe sarite si ca sa nu-mi dau neuronu` de gol am deschis lincurile cu pozici si-am vazut cam ashea: bucataria lu` roxy cu ceva aluaturi p`in ea, gorodica si gaina cu sticla-n fund, giulia cu bulinute, andreea&felicia&burticutz, gizmou` (are vinatai pe fata?) si cam atit, intind urechea in caz ca am uitat pe cineva
pup bolnaviorii- cupii si nu numai, gravidutele pe tati la rind, pe papa si gagicile aferente virusate, sanatate la toti
am pus si io poze de la petrecere http://entertainment.webshots.com/album/554744270Xbvttb si altele de duminica aici http://entertainment.webshots.com/album/554740713LwkUcB alea cu buricu` inca n-au ajuns la mine, sper sa nu fie puse pe undeva pe net;))

Carmen, Ilinca, Ionut
tzucurei de tzucurei 1, 2, 3

Mergi la inceput