Piticlontzi de iulie-august 2004 (199)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mitzura spune:

Roxi, da, vreau reteta de crema si si pe aia de blat fraged, tare, daca ai timp.

Cristalina, asa asa, trage-ma de urechi ca merit...Nu stiu cred ca tre sa ma duc la doctor, ca am un deget zgubilitic care nu ma mai asculta deloc, tot pe F5 se duce . Adevarul e ca sunt niste timpi morti, cand se intoarce Tudor de afara, mancat, spalat, schimbat si adormit, asa...vreo doua ore, in care nu pot sa lucrez ca ma tot intrerupe. Dar acum a adormit asa ca ma apuc din nou. Da' tot mai bag un ochi si pe aici, ca altfel n-are farmec lucrul.
Bravo pentru samburica, sa fie bine si de acum incolo!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns g_ioana spune:

Si eu si eu,bre eu calc dar nu ca mi-ar placea dar n-am incotro ca am pitici pe creier,musai trebuie calcate hainele Mariei!!!Iar bona mea nu face trebi din astea
La prajituri zic pas,nu ma bag!!Am gasit si motivul,cuptorul meu nu este bun,nu face prajituri pufoase
Iaca si o pozna de la concert
http://pg.photos.yahoo.com/ph/gorodeii/detail?.dir=70dcre2&.dnm=b151re2.jpg
pupam samburica atomica

gorodeii

aripile mele

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxanaz spune:

mai io scriu reteta da nu dati dupe aia cu nu jtu ce ca sunteti gravide, da?
blat: 4 oua, 4 linguri de zahar, 2 plicuri zahar vanilat, o fiola esenta de rom, un pumn de stafide sau boabe de struguri fara samburi, 4 linguri de faina, 1/2 plic praf de copt. se desparta albusele de galbenuse, se bate galbenusele cu zaharul si albusele cu zaharul vanilat, se amesteca apoi usor, se incorporeaza faina, esenta de rom si praful de copt. se unge si se tapeteaza forma de tarta, se toarna aluatul si se arunca deasupra stafidele/strugurii. se coace 20 de minute la 160grade. (atentie, eu am forma de tarta mare, de 28cm diametru si pun 5-6 oua, marind la fel cantitatea de zahar/faina).