Rezultat control -inseminare

Rezultat control -inseminare | Autor: Mariaa

Link direct la acest mesaj

Pana acum am strans din dinti...m-am tinut tare...azi trebuie insa sa vorbesc cu voi,nu mai pot...sunt cu nervii la pamant...
Azi sunt in ziua 52-a (!!!) si nici o urma de rusi :(((( Am facut si eco si Bhcg si teste normale,toate negative.Este o dereglare de ciclu (cum nu am mai avut niciodata).Dozarile hormonale nu sunt relevante in aceaste zile...numai dupa aparitia rusilor,in zilele bine cunoscute 14 si 21 le voi putea face sa vedem cum stau cu toate cele dupa minunea asta care am patit-o.
La eco ovarele aratau bine,deci fara chisturi sau alte minuni.Macar atat. In schimb simt ca-mi explodeaza burta...numai in pantaloni largi in talie ma simt bine..totul ma strange si ma deranjeaza.
Simt ca bat pasul pe loc si ma dispera treaba asta... Maine avem programare la o doctoritza de la spital,din trupa prof.Munteanu,sa discutam procedura pentru inseminare (dupa rezolvarea dereglarii) si costurile care le implica aceasta.

Repet:analiza Bhcg a fost negativa,rezultat 0,0 deci exlusa o eventuala sarcina.

M-am saturat si-mi vine sa-mi iau campii de data asta


Rabdarea este cheia fericirii...oare ?!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns karula spune:

Matiuta,
Nu stiu a cui cheie e rabdarea, dar stiu ca ai avut ceva rabdare pana acum, data fiind situatia prin care treci. Mi se pare tare ciudat, mai ales ca zici ca la eco arata totul perfect. Sper ca la acest control sa primesti niste lamuriri, sa nu fie ceva greu de "reparat" si sa faceti cat mai repede inseminarea...
Iti tin pumnii si te rog sa mai ai putina... rabdare!
Te pup.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ariela spune: