Si totusi...viata nu e cum o credeam(2)
Raspunsuri - Pagina 10
Alexmona spune:
Vio, m-am documentat de pe net!!!
Stiu ce operatie ve-i face!!!!
Draga mea va fi bine!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sunt aalturi de tine!!!!!
Si alaturi de tine sunt ingerasii toti cu care se joaca copilasul tau!!!!
Uite ...miercuri ingerasul meu si al fiului meu vor fi cu tine!!!!
I-am rugat eu!!!!!
Dupa operatie mi restitui!!!!Ca ve-i fi bine!!!!!
Alexmona
violeta69 spune:
o sa incerc sa va lamuresc asa cat ma pricep si eu(ca nici eu nu sunt cu medicina....eu mi-s cu fizica!!)
conizatia inseamna ca din col se indeparteaza o portiune sub forma de con cu baza(sau cu varful?.....uite ca acum sunt confuza!!!)spre uter care indeparteaza portinune de tesut cu probleme....
nu se moare din asta,dar din anestezie nu te mai poti trezi uneori.....nu mai spun cuvantul, ca ma bate Alex la........
numai ca dupa chestia asta ramai cu niste probleme....de ex. nu prea mai poti tine o sarcina decat cu serclaj si stat la pat......iar eu nu prea pot sta la pat......bine ca nici BB nu sunt prea convinsa ca as mai vrea sa fac cu fostul sot care s-a intors,dar nu cu tot sufletul.........aici e povestea in care nu vreau sa va afund...........am promis ca o sa o spun dupa.....
sper ca v-am lamurit asa putin........
Alex,iti multumesc pt. ingerasi fiului tau,o sa-i restitui si iti promit ca daca vrodata va fi nevoie tii dau si eu pe ai fiului meu si mai fac rost de vreo catva.........sper insa sa nu ai nevoie niciodata decat de ingerasul tau,pupsipt. toate FANTASTICELE
Elena-V.
Alexmona spune:
DANDUSH....
Pentru ca ai facut ca URSUL , azi , acum ...ai auzit???iei o lingura de miere!!!!!
Vezi ca te vad!!!!
Asta e pedeapsa !!!!
Si urmeaza bataia
Si la urma
Draga mea ...referitor la operatie uita-te la ce a scris Aelita si cauta pe net!!!!
ca sa nu mai o intristam pe puiuta...bine???
Si sa vorbim de chestii faine...BINE???
Alexmona
Alexmona spune:
Vio ...tu ne-ai explicat ...
Te pupam!!!!!
Dandush ai laut mierea???