Szeged - 8

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ileana spune:

Esti pe aici la ceas de seara...BAFTA MAINE!
Va asteptam duminica!!!( tu o sa fi 3!)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andicu spune:

Da, am intrat acuma inainte de culcare ca
sa-mi iau doza de optimism si de sustinere de la voi!
Pupici si noapte buna!


Imi vine si mie randul...
Pozele mele

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mirabela11 spune:

Andicu, bafta maine!
Ai sanse bune cu 2 samburei.Ne auzim pe duminica.
Eu am fost ieri, am facut eco, n-am chisturi si am stabilit in principiu schema de tratament.Sunt aceleasi medicamente , dar in doze marite, cu merional de la inceputul protocolului.
Vrea insa sa ma vada inca odata, la inceputul lunii iunie, cand ar trebui sa-mi vina ciclul, sa mai vada ovarele sa nu fie chisturi, facem si analizele hormonale,(ziua 2-3)apoi dam startul.
Sper sa fie bine de data asta.

Andicu, preturile sunt aceleasi cu cele pe catre le-am postat eu in ianuarie?
Pupici la toate

Mirabela 11

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ileana spune:

quote:
Originally posted by andicu


Aa, deci ET-ul il voi face maine la ora 14.30 (ora noastra). Intre timp mi-a dat o tona de chestii sa iau : Elevit in continuare, Magne-B6, Vitamina C, Utrogestan cate 2 de 3ori/zi...sa pregateasca culcusul ptr puiutii nostri...

Imi vine si mie randul...
Pozele mele




Suntem aici!
Gandurile noastre bune, zboara catre tine!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mi-Ka spune:

Ileana, ti-am ramas datoare cu o explicatie, asa ca iti scriu si schema de tratament:
- 22 ian am inceput Gonal F-150 unitati'
- in 24 ian Gonal F -75 u. si 1 merional;
- 26 ian. gonal f -112,5 u si 1 merional (si vizita la dr)
- 27 ian. gonal f - 75 si 1,5 merional
- 28 ian - gonal f - 75 si 1, 5 merional(si vizita la dr)
- 30 ian - tot la fel si vizita la dr.
-31 ian ovitrelle
- 2 febr. punctia
- 6 febr. ET