VITILIGO (2)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Kittie spune:

Alexa, daca asta e o modalitate de a te face sa zambesti gandindu-te la pete si la numarul lor, atunci la mai mare! Pe mine ma distreaza sa gasesc motive de haz de necaz.. E terapeutic!

mamica de ( 13oct04 )



"Selon les statistiques, il y a une personne sur cinq qui est déséquilibrée.
S'il y a 4 personnes autour de toi et qu'elles te semblent normales, c'est pas bon."
Tierce de charme Kittie NinaB Ralucule BEWARE!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alexa_x spune:

ioana ....lucrez de aprox 2 ani full-time....sunt studenta la zi...si mai nou am inceput si scoala de soferi.....am cu ce-mi ocupa timpul din fericire........
mi-e imposibil insa sa nu ma gandesc la 'ele'........nu pt ca-mi sunt dragi ci pt ca ma impiedica sa-mi traiesc viata asa cum as vrea......
dar degeaba incerc sa va explic...nu aveti cum sa intelegeti.....nu sunteti in situatia mea ....si nici nu va doresc (sincer).....
e tare nedreapta vita cu unii?...oare dc?......
pupici......

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alexa_x spune:

ignorati msg anterior.....e prea pesimist...si prea serios.....e chiar plictisitor.....o persoana care se plange tot mereu nu e prea simpatica......
am sa va scriu acum unul optimist......:sunt atat de fericita ....si ce daca am pete.........si c daca sunt altfel...nu deranjez p nimeni cu nimic.....daca nu vor sa ma accepte asa cum sunt e pb lor ...nu a mea.....
frumusetea vine din interior....nu?.....pai atunci dc imi tot fac griji.....?.....am dreptul sa-mi traiesc viata cum vreau .....pot sa fac c vreau...si c daca sa uita unii ciudat la mine?.....si c daca unii ma compatimesc?.....eu sunt o persoana puternica si ii trec cu vederea....
suna frumos nu?.....da ...stiu sa sa mint....stiu sa joc teatru.....stiu sa ma prefac ca sunt ok.......dar eu credeam ca p forumul asta sriem ceea c simtim...suntem sinceri...si nu prefacuti..........