Mamici de iulie - august 2006 (25)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns letitzia spune:

Amabella si eu aveam inainte aceeasi constiinta incarcata cand lipseam de la munca. Nu numai ca ma gandeam sa suplinesc absentele de la serviciu cu munca acasa, dar chiar si la spital. Am fost internata de 2 ori (o data in noiembrie si o data la inceputul lui feb) si suna telefonul la mine in rezerva ca la nebuni (am avut noroc ca am mai fost doar cu 1 sau 2 fete in camera si au fost de treaba si au suportat). Si pentru ce . Ii doare undeva pe toti. Si cu cat ti se va apropia sorocul, cu atat ii va durea mai tare . Nu are rost sa iti mai dau amanunte vizvi de ce s-a intamplat la mine. Cert e ca acum sunt in medical si intentionez sa o tin tot asa pana nasc. Mi-a fost cam greu la inceput cu statul acasa, eu fiind o fire destul de activa, dar am inceput sa ma obisnuiesc. Sfatul meu: incearca sa te relaxezi si sa te linistesti si sa te gandesti ca ii trebuie putina liniste si bb-ului tau. Nu merita !!!

22+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ancutex spune:

Buna burticutze si La multi ani de Martisor! Sper sa avem parte de o primavara superba, de mult soare, veselie si multa iubire! Va trimit si multe
Nata, in legatura cu piscina - cea la care merg eu e f civilizata si curata si sper sa nu am probleme. Nu prea sunt masuri preventive. Apa de piscina are oricum mult clor si tot felul de dezinfectanti. Dar nu iti ofera garantie 100%.. Eu am remarcat o secretie mai abundenta si desi dr mi-a spus ca e normal in sarcina poate si mersul la piscina a influentat. Oricum nu cred ca o sa ma opresc pt ca imi face bine si mie si lui bebe, iar dr mi-a spus sa merg linistita.

Va pup ca tocmai ne-a venit mancarea comandata la birou si mor de foame.

Ancutez - azi avem 16 saptamani

Mergi la inceput

Bulinutza tu nu poti sa iti iei medical daca nu te simti bine?

22+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anasia spune: