Impreuna, Timisoara! (30)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Doris-Alina spune:



La multi ani, Albi!





Multe impliniri, sa fie totul asa cum vrei tu... in viata!



DORIS siINES
Credinta vede invizibilul, crede incredibilul si primeste de la Dumnezeu imposibilul!

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=43322&whichpage=1" target="_blank">Povestea printesei mele

Portofoliu INES

POZE CU NOI

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mitzuka spune:

LA MULTI ANI, DIANA!
Sa fi fericita , iubita si sa ti se implineasca tot ce iti doresti!

Cu intarziere, ii urez si eu BUN VENIT! lui ANDREI si mii de felicitari parintilor!




Simina si Deian
Varsta lui Deian
Ingerasul nostru

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Irina_Claudia spune:

Buna dimineata,

LA MULTI ANI ALBI SI TOATE DORINTELE TALE SA SE IMPLINEASCA!!!

Dana daca nu poti dormi langa Paul, cumpara-ti dopuri din-alea de cauciuc moale (sunt la tehnico-medicale in centru) eu folosesc de ani de zile ca al meu sforaie.Imi dau seama ca azi esti rupta.
Si eu sunt in saptamana de astreint si deja in fiecare noapte m-au sunat din tarile lumii...e si interesant dar si obositor, asta e jobul nostru.

Fetelor sa aveti o zi frumoasa!


POZE

Irina + ingerasul Ioana
(3 ani si 11 luni)




Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mitzuka spune:

Fetelor nu stiu daac ati apucat sa citit ce am scris la sf. capitolului anterior..asa ca reiau..
L-am inscris pe Deian, adica am trimis o foto la un concurs pt. copii...desi stiu cat ati patimit unele dintre voi ...dar de..fiecare ciora isi lauda puiul, nu?