Dr.Nayel - CF 2 (6)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns crinuta spune:

Da Chris stiu, sunt medici care vin doar le expulzie, lasandu-si pacientele cu moasele sau rezidentii.
Bineinteles ca nu mi se pare normal.
Pai eu eram cu perfuzie, incercau sa imi declanseze nasterea, evolutia era aproape nula, si cu toate astea Nayel venea la jumatate de ora, maxim o ora sa ma verifice.
Nu spun ce scandal a facut unei moase deoarece a indraznit sa ma mute in sala postoperatorie.
Nu mai zic ca dupa operatie a dat instructiuni clare sa fiu mutata seara in salonul 14 ( cel mai bun din materniate).

Crinuta si Rayan


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns baicualina spune:

fetelor!
vreau sa fac programare la Dr.Nayel...cu cate zile inainte trebuie facuta programarea?

Alina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ChrisDun spune:

baicualina, daca stai in cartier, poti face programarea si in aceeasi zi. Normal, depinde si cat de aglomerata este agenda. Eu asa procedez, dar vezi si tu, da un telefon.
Numai bine,

Chris si Carina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ChrisDun spune:

si inca ceva: crinuta, am o prietena care a nascut in februarie la Cantacuzino, si de-abia acum a devenit vizibil BCG-ul bebeului ei. Pana acum nu s-a vazut, n-a facut nici un fel de reactie. Tu ai fost pana la urma la CFR2 sa intrebi?

Chris si Carina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crinuta spune:

Am fost azi, nu se vede nimic.
La 10 luni facem testarea , iar daca iese negativ ne trimite la Cf2 la Sicoe.

Crinuta si Rayan


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns baicualina spune:

fetelor,

pana la urma mi-am facut programare la Dr.Nayel pt sapt. viitoare!
sper sa fie totul ok!
va tin la curent cu vestile!

Alina
36sapt.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crinuta spune: