Bebelusi de iulie-august 2004 (72)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns rain spune:

incalzeste-i mancarica de la borcanel si pune-i putin iaurt in ea, poate o accepta daca e putin acrisoara, sau incearca cu ciorba putin acrita, pulpe la cuptor cu piure de cartofi, zic si eu ...ca imi imaginez ce griji iti faci cand vezi ca nu vrea nimic!
sau cumpara-i cereale si fa-i cu lapte, poate le accepta ca sint dulci!


Nicole & Andreea Alexandra (26.07.2004)
Poze cu mamici, burtici, pitici, Andreea 1-4 luni
Andreea de la 4 luni
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40285" target="_blank">Povestea nasterii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iully spune:

Eu sunt mamica noua,Iuliana cu bebe Cristian.
Am vazut mai tarziu ca sunt si zilele de nastere ale mamicilor.Eu sunt nascuta pe 8.06.1981 si sunt studenta.
Cristian de-abia acum incepe sa mearga,n-a cazut de foarte multe ori dar pp ca urmeaza.Datorita acestor discutii stiu la ce sa ma astept.
Multumesc..
Pupici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rain spune:

Iuliana, bine ati venit !
si ce mamica tanara ... LA MULTI ANI pentru ziua ta, care a fost ieri !!!
cat despre cazaturi, stai sa vezi ce urmeaza ...cand or merge singurei, pana vor fi cat de cat stabili pe picioare, vor alterna pasii cu cazaturile!
poze ai cu Cristian? sa-l vedem si noi!

Nicole & Andreea Alexandra (26.07.2004)
Poze cu mamici, burtici, pitici, Andreea 1-4 luni
Andreea de la 4 luni
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40285" target="_blank">Povestea nasterii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxanaz spune:

Iuliana, bine ati venit printre noi!
Tizo, pupici multi lui Radu!!!
Andreea, eu cred ca Phillip e asa doar de la raceala. lasa-l in pace, nu il forta, ofera-i cite ceva la 2-3 ore. ai grija sa fie bine hidratat, lapte, ceai, apa, suc, ce vrea. fructe nu vrea deloc? pupici!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cristalina spune: