Mamici Noiembrie-Decembrie 2005 (7)
Raspunsuri - Pagina 14
andutzy spune:
Si eu voi naste la Cantacuzino!Sunt foarte multi medici buni ,vorbeste lumea.
Va sacai in continoare: a aflat cineva sex-ul sau a miscat cineva?
Lavi spune:
Eu sunt la doamna doctor Maniu tu andutzy? Bebeul meu misca si nu ma insel scum 2 saptamini a fcut tube de pe o parte pe alta, l am salutat si de abia astept sa il cunosc.Va fi dragoste fatala.
Lavi
lavi02 spune:
Alina, la 22 de saptamani tot eco morfologica iti face. Morfologica inseamna ca se analizeaza morfologia fatului, adica organele lui. Doar de cativa ani e gaselnita asta cu numele de morfologica, mie in sarcina trecuta la 21 s. mi-a facut dr meu o ecografie foarte detaliata, mi-a aratat tot, camere inimii ca sunt cum trebuie, rinichi, ficat, buza ca nu e despicata, etc, etc. Dar pe vremea aia nu-i zicea morfologica si ma nou dr meu isi trimite pacientele (sau pe o parte) sa faca eco asta in centre mari unde sunt ecografe mai performante si dr care numai asta fac tot timpul. Ma astept ca acum sa fie si mai detaliata. Dar pliul nucal mie nu mi l-a masurat. Asta e.
---------------------------------------------------------------------------
Lavi, are scaun de masina? Raul de masina vine si daca omul/copilul se uita in interiorul masinii, trebuie sa priveasca cat mai mult in afara. Scaunul de masina are si rolul de a ridica copilul la nivelul la care poate privi pe fereastra.