Candidoza vaginala

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns numeioana spune:

quote:
Originally posted by Puff

Ce cascata sunt!Poate ca eu n-am timp acum, dar altcineva are. Pentru cei care nu stiu prea multe despre homeopatie,uite aici niste lamuriri + adresa doctoritei luate cu copy paste de pe un site. Va doresc multa bafta!

REMEDIILE HOMEOPATE

CE SUNT?

· Sunt medicamente cu actiune puternica dar într-un mod blând, fiziologic si rapid.

· Provin din substante naturale brute din care se obtin prin procedee specifice de dilutie si dinamizare, actionând prin informatia energetica si nu prin mecanism chimic. De aceea, nu au efecte secundare si nu interactioneaza cu tratamentul alopat (chimic) care poate fi continuat în functie de caz.

CÂND LE LUAM?

· Se iau dimineata pe nemâncate sau în timpul zilei, între mese, astfel încât cel putin o jumatate de ora atât înainte cât si dupa administrare sa nu se bea si sa nu se manânce nimic. Este de dorit ca alcoolul, cafeaua si tutunul sa fie evitate, sau sa existe o perioada de cel putin doua ore din momentul administrarii remediului. În momentul administrarii, gura trebuie sa fie curata.

CUM LE LUAM?

· Se toarna în capacelul flaconului, 14 - 15 granule mici (3 - 4 granule mari).

· Granulele se pun pe limba sau sub limba si se sug. Patrund în organism si îsi încep efectul imediat dupa absorbtia prin mucoasa bucala.

· Se evita contactul direct cu mâna, atingerea lor, pentru a nu diminua cantitatea de substanta activa.

CUM LE PASTRAM?

· Remediile si preparatele homeopate se pastreaza într-un loc uscat, racoros, la adapost de lumina soarelui sau de substante puternic mirositoare (cafea, parfum, sapun etc.).

CE TREBUIE EVITAT?

· Atingerea granulelor cu mâna.
· Dizolvarea granulelor în ceai, cafea sau alimente.