Poftiti in cancelarie (II)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mira_m spune:

Buna, tot romana predau si eu!
Ma intorc la scoala dupa doi ani de CIC si de-abia astept sa reiau cursa!

Don't talk unless you can improve the silence!
Mami
&minunea mea ( mai 2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns orchid spune:

Mik este vorba de o white board conectata la un computer si data projector. Se poate folosi cu resurse de pe net sau orice resurse de pe computer sau o combinatie. Se poate activa de la computer sau cu un "pen". Se poate scrie peste background cu un "pen " special. Uite mai jos o poza. http://www.touchboards.com/polyvision/ProductImages/TS-series_education-1.jpg

PS Profesoara din imagine nu sunt eu si nici elevii nu-s ai mei - ai mei poarta uniforme

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Angela T. spune:

quote:
Originally posted by orchid


Foloseste cineva in predare "interactive white board"?




Buna Orchid,

boardurile descrise de tine le folosim in scoala noastra, numai ca la noi in Ontario se numesc smart boards. Nu sunt folosite inca pe scara larga (scoala noastra e una din putinele care utilizeaza asa ceva), din mai multe motive: (1)tehnologia respectiva a fost descoperita relativ recent (cca 3-4 ani) si (2) sunt destul de scumpe (peste $2,000 bucata), deci imagineaza-ti ce buget e necesar pt a echipa o scoala intreaga.