Oltenia (6)

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns smmiha spune:

Am iesit azi in oras si am trecut chiar pe la magazinul de care ai zis tu Cornelia si am vazut un patut ca al tau, cred ca merg si eu in weekend si-l iau. Tu ai luat masuta de infasat separat sau ai renuntat la ea?
Eu o sa nasc la Bucuresti pt ca sotul meu lucreaza acolo si cand intru in prenatal o sa merg sa stau cu el. Noi acum ne intalnim doar in weekend. Aici mergeam la un medic de la spit 2 si eram cam terorizata de ce auzisem ca s-au intamplat atatea. De nascut in principiu, vreau sa nasc normal, daca se va putea, dar vreau sa fac anestezie epidurala. Chiar si daca fac cezariana in final tot anestezie din asta vreau, nu generala. La noi aici nu sunt multi medici care folosesc anestezia asta.
Te-am vazut in poze, nu conteaza cat te ingrasi daca reusesti sa dai jos dupa. Eu chiar n-as vrea sa pierd dupa toate kg-mele acumulate acum, ca iar devin somaleza.
Te pup si ai grija de tine, iti tin pumnii pt nastere!

Mihaela si bebe David Andrei (DPN 25.03.2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corneliaa spune:

Smmiha, da, am renuntat la ideea de masuta de infasat, pentru ca ti-am zis aia mi se pare instabila , iar din momentul in care va incepe sa se miste nu stiu zau daca nu e riscanta chiar si una cu dulapior.Asa ca il voi schimba in patul nostru. Cel putin acolo va avea loc sa se rostogoleasca.

Slaba activitate zilele astea...unde sunteti?

(40 sapt.)

Cornelia si bebe-strumf
http://community.webshots.com/user/corneliaa100

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sirod spune:

Cornelia - uite pe aici sintem!Am auzit ca Cernea e un medic buna, insa mie mi-e groaza de spitalul 1, nu vreau nici pe la poarta lui sa mai trec...asa ca m-am reorientat la spitalul2 - e mai aproape de mine si am incredere in medicul care ma urmareste acum!