CIC 2005

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns liloo spune:

Marius, daca te-ai intors, pofteste si pe la noi! Asteptam cu nerabdare niste lamuriri.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Da am revenit azi dimineata 6.20 a.m. (ps. sa va uitati la poze!)

Este pe undeva ar trebui sa caut dar sunt cam ....obosit. Cert este ca odata stabilit un drept nu se mai modifica ci ramane asa cm a fost stabilit singurele forme fiind indexarile.

Marius Pernes
home page - www.marius.rdsor.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simonnete spune:

Buna Marius !

Sunt studenta si urmeaza ( nu in an terminal ) la sfarsitul lunii aprilie .As vrea sa stiu ce trebuie sa fac pt a obtine indemnizatia pt cresterea copilului.

Pot face contract individual la CAS retroactiv ?

O alta versiune pe care am auzit-o ar fi aceea de a face un contract individual incepand de acum (am intrat in luna a sasea de sarcina ) , urmand ca dupa ce nasc sa depun o cerere (asta nu stiu unde ) , iar din cele 24 luni de CIC sa se scada cele 6 luni pe care le aveam in momentul semnarii contractului indivdual si sa beneficiez de cei 7.800.000 numai 18 luni. Este posibil asa ceva ?
Daca da unde trebuie sa ma adresez ?
Daca nu , ce optiune ar mai fi pt a putea intra in posesia acestor bani ?

pt mai multe informatii legat ede aceasta tema cui ar trebui sa ma adresez . ?

MULTUMESC !!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Poti sa iti faci contract de asigurare individual adr trebuie platite cotizatiile, pe o perioada minima de 6 luni achitate anterior solicitarii prenatalului. Nu e tarziu dar trebuie platiti banii de cotizatie deci trebuie sa dispui de aceste sume lunar. Trebuie sa te adresezi casei judetene de asigurari sociale de care apartii. Acolo vei afla toate detaliile.

Marius Pernes
home page - www.marius.rdsor.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simonnete spune: