Bun venit la ora de spaniola !
Raspunsuri - Pagina 14
smillaraaq spune:
Hola apsara, bienvenida!
Buna tuturor!
Hai sa mai deschidem acest subiect si "neinitiatilor" doritori sa invete spaniola.
Uite, azi va propun ca tema "partile corpului":
http://eljuego.dicoson.free.fr/Dicoson/cuerpo/cuerpo_frame.htm
Si un mic joc (completati cu cuvintele lipsa):
Si un pájaro quieres oír
Tienes que usar tus
Si quieres levantar a un gusano
Despacio lo tocas con tu
A buscar en los cerdos los piojos
Neccesitas abrir bien los
Para oler un tamal de maíz
Aspiras la fragrancia por la
Cine continua? Urmatoarea lectie va prezenta "organe si simturi" (ex. el ojo >> la vista). Se pot include si accesorii gen "ochelari" etc
¿Qué os parece?
www.terrapininc.com/Dental/Smile%20Crocodile.jpg" target="_blank">Smilla crocodila
apsara spune:
Hola !
Eu as vrea sa va spun o mica poezie-descantec pe care o zic mamicile copilasilor lor cand acestia se lovesc:
"Sana, sana
culito de rana,
si no sanas hoy
sanaras mañana".
apsara
liris spune:
quote:
Originally posted by Kehleyr
¿Como van las preparaciones para el Navidad? Nosotros ya compramos todos los regalos, pero no el [brad?].
arbol de Navidad
Hola chicas, que tal estais??
Once a grump, always a grump
http://community.webshots.com/user/s_b2702
smillaraaq spune:
Foarte frumoasa poezioara-descantec, mai vreau!
Si eu va spun un cantecel de leagan pe care l-am invatat in Galicia (deci e in limba galiciana, nu spaniola):
Dúrmete meu neno, dúrmete meu sol
Dúrmete anaquiño do meu corazón.
Este neno tenche soño
tenche ganas de durmir
ten un olliño pechado
outro non o pode abrir
si l-am regasit de curand intr-o antologie de cantece ale evreilor sefarzi:
Duérmete ni niño, duérmete mi sol
duérmete pedazo de mi corazón
Este niño tiene sueño, tiene ganas de dormir
tiene un ojito cerrado,
el otro no lo puede abrir
Da' la jocul cu partile corpului nu raspunde nimeni, sau vi se pare o aiureala?
www.terrapininc.com/Dental/Smile%20Crocodile.jpg" target="_blank">Smilla crocodila
apsara spune:
Sa fie orejas, mano, ojos, nariz?
Galicia e incredibil de frumoasa si de verde si de...acasa; seamana mult cu Maramuresul meu iar galego, limba de aici, are o sonoritate speciala.Despre oameni se spune ca nicioada nu e sigur daca urca sau coboara scara. Intotdeauna iti vor raspune :"Depende.." Sunt raspanditi prin toata lumea si se pare ca "daca rastorni o piatra vei gasi un galego sub ea". Nu stiu daca e chiar asa, cert e ca eu am gasit unul in Romania.
apsara
liris spune:
hola chicas !!!
solo queria reponer lo nuestro en la primera pagina....:))
asi...
quien a visto "Mar adentro" de Amenabar?? vale por algo??
smillaraaq spune:
Hola liris, hola a todo el mundo,
Pues hiciste muy bien en reponer el grupo de español en la primera página, porque a mí, si te soy sincera, me daba un poco de pereza buscar el asunto por toda la categoría
Apsara, sí, yo también estuve en Galicia (yo encontré un gallego en Barcolona, aunque no fuimos novios ni nada, sólo buenos amigos) y me encantó ... es la tierra más verde que he visto jamás ... una maravilla. Hice un curso de gallego de tres niveles (tres años consecutivos, un cursillo de verano) y los sábados nos llevaban de excursión por Galicia, visitamos todas las ciudades grandes (A Coruña, Ourense, Lugo, Vigo, Pontevedra etc) y las playas. El mar Cantábrico, sin embargo, no me gustó tanto porque es muy frío!!
Apsara, ¿cuánto tiempo hace que vives en Galicia? ¿Falas xa un pouqiño de galego?
Si cum e cu zapezile din Spania? Aura, sa nu'mi spui ca vine si la voi zapada ... tocmai in sud acolo!
Pupici, besos si bicos (si petons, pentru catalane )
Hasta luego,
Smilla
smillaraaq spune:
Liris, n-am vazut Mar adentro, desi am auzit de el si as fi curioasa sa-l vad.
La noi a venit acum un film cu Penélope Cruz, un film american in care ea e o italianca mai nespalata (a fost si grecoaica si brazilianca ... numai roluri de spaniola nu joaca!!) ... am citit si eu de el printr-o revista si m-as duce sa-l vad, desi nu ma dau in vant dupa filmele ei made in Hollywood.
Din pacate nu mai stiu cum se cheama filmul asta!!!
liris spune:
Mandolina capitanului Corelli...
nu am rezistat sa-l vad. in afara de looks , Penelope nu are nimic. parerea mea....