Profesia mea, vocatia mea?...

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns casandra spune:

Keyhler, am ramas cu gura cascata citind prima ta postare. Si eu visam sa fiu astronom, sa cutreier stelele, apoi cand m-am lamurit ca nu pot fi cosmonaut, din cauza plombelor, visam sa lucrez la NASA. Acum sunt programator.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabina spune:

Fetelor, eu le invidiez intr-un fel pe cele care se duc la servici si punct.
La mine a devenit aproape un blestem, ma obsedeaza compozitia, nu pot sa fac nimic fara sa ma gandesc ca n-am lucrat destul, ca nu e bine, ca as putea sa ma perfectionez, sa modific etc...si asta chiar cand ma joc cu Sofia.
Cat despre predatul la facultate, asta e simpatic, dar niciodata nu-mi inchipuiam ca voi fi profesoara....

Sabina siSofia Galagia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Kehleyr spune:

quote:
Keyhler, am ramas cu gura cascata citind prima ta postare. Si eu visam sa fiu astronom, sa cutreier stelele, apoi cand m-am lamurit ca nu pot fi cosmonaut, din cauza plombelor, visam sa lucrez la NASA. Acum sunt programator.

Nici nu stiam ca si plombele sunt contra . Eu mi-am luat adio oricum din cauza miopiei . Oricum suntem cam in aceeasi situatie!

Sanzi eu iti doresc noroc, daca iei decizia asta...

Sabina eu pe tine te incadrez la categoria fericiti care au o profesie artistica, pe care oricum daca ti-ai ales-o e clar ca iti place... nu e asa?

Va multumesc ca mi-ati impartasit din experienta voastra. E fascinant cum pentru fiecare, meseria ideala este alta...

Dana si Stefania (27.06.2003)
-----------------------------------------------------
"Life has more imagination than we carry in our dreams".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns smillaraaq spune:

Pentru mine vocatia au fost limbile straine, in special spaniola si engleza. Si am reusit mereu sa-mi gasesc de lucru intr-un domeniu unde puteam sa-mi pun cunostintele la treaba cu folos.