Liste medici (1)

Raspunsuri - Pagina 31

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns barsines spune:

La clinica Sanador (B-dul Decebal) se pot face diferite tipuri de ecografii pentru sarcina, in functie de varsta sarcinii. Nu stiu cat de complexa vrei tu sa fie ecografia, dar poti sa incerci. Ca pret : o ecografie de sarcina trim. I-II costa 1 milion lei. Trebuie sa suni sa te programezi. Apoi mergi exact la ora programata si astepti maximum 10 min (cel mai des deloc) pana intri. In functie de medicul la care vrei sa faci ecografia, trebuie sa te programezi din timp. Sunt unii medici la care trbuie sa te programezi cu 1 luna inainte.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns barsines spune:

A nascut cineva cu Dna doctor Gabriela Dinca de la Polizu ?
Povestiti-mi si mie, va rog.
Multumesc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns deliak spune:

quote:
Originally posted by Diio

Dragi mamici,
A nascut cineva cu d-na dr. Denisa Protopopescu din Municipal Bucuresti?
Daca aveti informatii despre dumneaei, le astept cu mare interes.
Multumesc!


Imi place de ea, e super draguta.
Am nascut eu acum 5 saptamini prin cezariana si nu am pentru ea decit cuvinte de lauda. Are mina buna, operatia deja mi s-a vindecat si ne simtim bine si eu si bebe.Eu am nascut vineri la ora 12.00 si chiar daca nu ma asteptam a venit sa ma vada si simbata si duminica,chiar daca era libera.Deci ,ti-o recomand cu cea mai mare incredere. Apropo, datorita faptului ca a avut grija de mine pe timpul sarcinii atit de bine, am nascut un bebe de 4,700 kg,super dragalas.Daca mai vrei detalii scrie-mi un mail.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabana spune:

quote:
Originally posted by laura111

Buna fetelor !