Uitati-va la preturi!

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Lorelai spune:

Citat:
citat din mesajul lui mimitete
Maru, in Canada sint obligati prin lege sa onoreze pretul afisat chiar daca este in defavoarea lor si difera cu cel din POS. Cei care nu fac asta abuzeaza de faptul ca oamenii nu stiu de legea asta ca sa-si ceara drepturile.
asa e. Loblaws (supermarket ce vinde in principal mincare) iti da produsul gratis daca e greseala lor, adica pretul de pe raft nu corespunde cu pretul de pe codul de bare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Delphinas spune:

dragii mei, haideti sa va ajut un pic. mama e vanzatoare la un supermarket, dar are mai bine de 25 de ani de comert si am invatat multe de la ea.
legat de preturi...si ea, vanzatoare de ani a patit sa cumpere produse cu un pret la raft si unu la casa. de ce? pt ca azi vine un stoc de marfa cu un pret...peste 2-3 zile, cazu hipermaketurilor, vine alt stoc de marfa cu alt pret. cei care fac preturile(calculand facturile) vad ce pret a iesit. daca e mai mic decat cel actual de la raft, nu modifica, merg asa. putini, extrem de putini sunt cei care fac aceasta modificare. avantaj magazinu. dar daca cumva iese un pret mai mare, el scoate hartiutele cu preturile, dar responsabilul de raion ori e prea "ocupat" cu aranjarea marfii pe raft, ori e delasator, ori e , ori sufera de lene cronica si nu schimba pretu. sau....in cazul supermarketurilor mai micute, vedem in dreptul unui produs indesate vreo 4-5-6-10 preturi, dar nu mai stii care e pretu real. de aici si confuzia.
prima daca cand m-am ars cu asa ceva, am inghitit galusca. am zis ca nu am socotit eu bine. dar am extrem de mare grija...intotdeauna am luat bonu de casa si pana sa ies din magazin ma uit la pret de pe bon. sau urmaresc afisajul de la casa de marcat...am intors multe produse pe baza asta. si cei de la casa spun la fel...probabil s-a schimbat pretu si nu e cel actual la raft.
degeaba ii amendeaza, ei tot ce ei fac.
legat de oferte...ati fost vreodata curiosi sa vedeti cat termen de garantie mai au asemenea produse la aceste oferte pompoase? sunt produse care mai au cateva zile si expira si ca sa se vanda, in cazul in care distribuitorul respectiv nu i-l schimba, se fac superoferte. sau mai sunt produse care nu se vand. fiecare magazin are o putere de cumparare. si vine un angajat nou care nu stie acesta putere de cumparare a magazinului si da comanda si de aia si de aia si de cealalta. dar respectivu produs nu se vine. ocupa loc degeaba in raft. si ca sa scape de el..ii mai pune ceva simbolic, sa iti atraga ochiu, si e oferta.
sper sa nu vi se mai intample intamplari intamplatoare din astea.


poze, Just Me
Infertilitatea este o boala
ambitioasa
www.pulsmedia.ro/index.php?page=event_vote&url=premiilecaroldavila&articleid=67" target="_blank">Votati Organizatia EMMA la premiile "Carol Davila"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorelai spune:

Citat:
citat din mesajul lui Delphinas
legat de preturi...si ea, vanzatoare de ani a patit sa cumpere produse cu un pret la raft si unu la casa. de ce? pt ca azi vine un stoc de marfa cu un pret...peste 2-3 zile, cazu hipermaketurilor, vine alt stoc de marfa cu alt pret. cei care fac preturile(calculand facturile) vad ce pret a iesit. daca e mai mic decat cel actual de la raft, nu modifica, merg asa.

legat de oferte...ati fost vreodata curiosi sa vedeti cat termen de garantie mai au asemenea produse la aceste oferte pompoase? sunt produse care mai au cateva zile si expira si ca sa se vanda, in cazul in care distribuitorul respectiv nu i-l schimba, se fac superoferte. sau mai sunt produse care nu se vand. fiecare magazin are o putere de cumparare. si vine un angajat nou care nu stie acesta putere de cumparare a magazinului si da comanda si de aia si de aia si de cealalta. dar respectivu produs nu se vine. ocupa loc degeaba in raft. si ca sa scape de el..ii mai pune ceva simbolic, sa iti atraga ochiu, si e oferta.
sper sa nu vi se mai intample intamplari intamplatoare din astea.

eu doua chestii am de comentat, le-am inrosit in mesajul lui Delphinas, ca nu pricep deloc cum se face business pe acolo.

intii, cum se stabilesc preturile. eu ma indoiesc ca de fiecare data cind se apriovizioneaza magazinul schimba preturile la consumator in functie de costuri. daca asa e, ar trebui sa dea faliment. preturile concurentei, cererea consumatorilor, conditiile de piata nu sint luate in considerare? ar trebui sa aiba un business plan. eu personal m-as enerva sa cumpar de la un magazin care schimba preturile, sus-jos dupa cum se aprovizioneaza.

apoi, daca ma iau dupa ce a scris Delphinas mai sus, fiecare angajat comanda produse dupa cum il taie capul? nu exista un manager acolo?

in ce priveste produsele cu data de expirare care se apropie, tocmai asta e ideea. nu te obliga nimeni sa cumperi, sint mai ieftine ca sa se vinda repede. daca nu se vind, ajung la gunoi, in cazul mincarii, sau se vind la kg la cei care vind produse in lichidare de la magazine. nici aici nu vad nici o problema, atita timp cit esti dispus sa cumperi, cumperi. daca nu vrei, nu te uita de sus la cei care o fac, e vorba de "putere de cumparare".

eu am constatat ca multi dintre noi avem o frica "sa nu luam tzeapa" care nu stiu de unde vine. in plus simtim nevoia sa ne aparam/informam/aliem ca sa minimizam sansele sa se intimple.

Rufus, nu au innebunit si nici tu nu ai nici o problema. se numeste "confusion marketing".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Adela P spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lorelai

Citat:
citat din mesajul lui mimitete
Maru, in Canada sint obligati prin lege sa onoreze pretul afisat chiar daca este in defavoarea lor si difera cu cel din POS. Cei care nu fac asta abuzeaza de faptul ca oamenii nu stiu de legea asta ca sa-si ceara drepturile.
asa e. Loblaws (supermarket ce vinde in principal mincare) iti da produsul gratis daca e greseala lor, adica pretul de pe raft nu corespunde cu pretul de pe codul de bare.


Si de la Independent am primit tot asa gratis. Cred ca Lablaws - Superstore- Nofrills - Independent au toate aceeasi politica.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns uta_ciun spune:

si in sua, lantul de magazine publix (mai mult alimentar) ofera produsul gratis daca au constatat ca l-au scanat gresit

www.pulsmedia.ro/evenimente/premiilecaroldavila" target="_blank">Votati Organizatia E.M.M.A pt premiile Carol Davila

www.fertilityfriend.com/ticker/uta79/ttc.png" target="_blank">asteptam, asteptam


The most beautiful thing in life is LIFE itself ! http://www.help-ema.puls-il.ro/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Rufus spune:

Magazinul respectiv e Cora Pantelimon, dar, asa cum spuneati si voi, e peste tot la fel.
Delphinas, aceeasi marfa care vine, in transe, cu alte preturi, poate fi vanduta (speculativ) cu pretul cel mare. Aici chiar nu avem cum sa ne dam seama, se practica si la buticul din colt. Cei care ar putea controla, nu o fac, sau sunt "ajutati" sa nu vada.
Constat, din spusele fetelor din Canada si SUA, ca noi nici nu avem lege care sa ne protejeze, ce sa mai vorbim de aplicarea ei...
Asa ca...ochii mari, astia nu au scrupule.

RUFUS, TORA si cele 3 minuni ale lorwww.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=80cd684043d64e6bf268f6&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email br / " target="_blank"> Surpriza 2008

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tecky spune:

Eu am patit la fel de multe ori in Cora-Lujerului.A trebuit sa stau la coada sa schimb produsele.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Delphinas spune:

Rufus asa e...la noi in romania nici nu avem legi care sa ne protejeze. asta e. suntem o tara unde cea mai buna lege si care intr-adevar functioneaza cel mai bine e "legea junglei"
Lorelai legat de cum se fac preturile. simplu...sefu de magazin pe langa marfa pe care o comanda de la distribuitori mai face aprovizionare si de la metro/selgros sau din alta parte...de acolo marfa vine cu un pret. de la distribuitor vine cu altu...si care pret va fi afisat la raft...logic cel mai mare. ca ii tb lu nenea patronu profit...asta e un exemplu.
si ar mai fi asa...fac comanda de produsul x de la firma cutare...si mai vine o firma de distributie cu acelasi produs, mai ieftin. fac comanda si de acolo ca deh...are pretul mai mic. dar nu pot anula comanda de la prima firma...si le las asa...am stoc de marfa...si normal ca ies 2 preturi diferite. si pe care il pun la raft....pe cel mai mare....patronu are nevoie de bani.
cat despre faza cu manager...cel putin la supermarketu unde lucreaza mama, e cam asa. e un sef de magazin care se ocupa de comenzi. dar are si el liber, ca orele suplimentare nu se platesc. si daca se nimereste sa vina cineva pt o comanda cand este el liber si face comanda angajatu care se ocupa de raionul respectiv...si mai e si nou si nu prea se pricepe...iti dai seama ca distribuiitoru ii face capu banitza cu diverse produse. interesul lui e sa-si vanda marfa. si ea face comanda bineinteles. dar produsul respectiv nu se vine. si sta pe raft. si esti nevoit sa ii mai pui ceva sa il vinzi sa scapi de el, ca iti ocupa locu in raft.

poze, Just Me
Infertilitatea este o boala
ambitioasa
www.pulsmedia.ro/index.php?page=event_vote&url=premiilecaroldavila&articleid=67" target="_blank">Votati Organizatia EMMA la premiile "Carol Davila"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Deborah77 spune:

HYpermarketurile au centrala de cumparari, unde se stabilesc preturile. Aceste preturi se modifica destul de rar - ganditi-va ca un buyer de acolo administreaza mii de produse, nu poate modifica preturi non-stop. Exceptie fac perioadele de promotie. Cei din magazin nu prea pot interveni, ei trebuie doar sa aiba grija ca la raft sa fie totul etichetat cum se cuvine. Apar incurcaturi pentru ca personalul din magazin este subdimensionat si prost platit, pentru ca uita sa scoata pretul de promotie de la raft dupa terminarea promotiei, pentru ca au probleme cu sistemul informatic etc etc. Exista un Cod de Bune Practici, de care ati auzit la stiri, care sustine ca cumparatorul plateste pretul de la raft. Punct. Nu conteaza motive, justificari, greseli...nu e treaba mea, ca client. Acum, codul asta cred ca e asa, doar un cod, nu are putere de lege, de-aia trebuie sa te lupti un pic cu ei...dar se poate. Ceri sa vina seful de magazin, de raion, nu renunti, ii ameninti cu Protectia Consumatorilor...in timpul asta, alti clienti se ingrijoreaza si se uita si ei mai atent pe bon, de dupa juma de ora se trezesc cu 2-3 nemultumiti, asa ca prefera sa renunta, sa-ti dea produsul si sa scape de tine. Eu sunt convinsa ca nu e politica firmei problema asta cu preturile, ci lenea si dezorganizarea. Nu poti pune, cu buna stiinta, cascavalul ieftin la cel scump, si pentru ca furnizorii au si ei reprezentanti prin magazine si ar face ei scandal in primul rand.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Rufus spune:

Citat:
citat din mesajul lui Deborah77

Nu poti pune, cu buna stiinta, cascavalul ieftin la cel scump, si pentru ca furnizorii au si ei reprezentanti prin magazine si ar face ei scandal in primul rand.



Bune precizarile, dar chestia cu bunastiinta eu o cred! Pentru ca, vezi tu, ei pun cascavalul scump in dreptul pretului celui ieftin, care nu mai exista (o fi fost?) si nicidecum invers.

RUFUS, TORA si cele 3 minuni ale lorwww.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=80cd684043d64e6bf268f6&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email br / " target="_blank"> Surpriza 2008

Mergi la inceput