RCS-RDS COMPANIA CARE-SI BATE JOC DE NOI!!!!!
Raspunsuri - Pagina 5
rilbuc1 spune:
eu am avut o problema cand mi-am instalat netul de la ei.. mergea ft prost. Au trimis pe 2 tampiti, au verificat si imi zic aia ca la banii aistia ce pretentii sa am. Mers prost inseamna viteza sub o conexiune dialup ca pe vremuri. Cam asa mergea. Vedeam reclama lor in care ziceau ca au net "la viteza luminii". Le-am trimis un mail si le-am scris ca daca nu isi schimba sloganul in "internet cu viteza melcului" ii dau in judecata pt reclama inselatoare. Si chiar asa faceam. Au avut noroc, mi-au zis ca e o problema din reteaua lor daca ca se va rezolva (macar au avut puterea sa recunoasca de problema). S-a rezolvat in 3-4 zile si de atunci a mers bine.
cecilia L spune:
Se pare ca nu sunteti singurele care ati intampinat probleme cu rds-rcs....cam ce a povestit oanamada am patit si eu acum un an...doar ca mie nu mi-a venit nici o factura.....nici macar dupa ce au montat nu a ajuns factura....mai nou imi spune fata de la caserie ca tb sa platesc neaparat in decembrie factura pe decembrie, eu plateam in avans pe 2-3 luni, dar datorita cozilor...nu are rabdare baietelul meu, asa ca am tot amanat si fact pe nov am platit-o pe 4 dec...daca tacea caserita plateam si dec asa ca sa astepte....inceputul lui ianuarie....eu nu depasesc minutele gratuite....chiar asa voi cate min gratuite aveti. Eu am cablu, si net, platesc lunar 21ron cablu si 35ron net???
Cecilia si Cristian Matei(07.09.2007)
poze noi
asa crestem
CorinaDani spune:
buna,
oanamada, daca postai povestea ta cu cateva zile mai devreme, ce bine era...
dar chiar si asa, tot a fost bine ca ne-ai povestit ce ai patit..
de ce spun asta : cu 2-3 zile inainte ca oana sa posteze, ma trezesc la usa cu un pustiulica de la RDS, incerca sa gaseasca abonati noi prin bloc (trei sferturi suntem la UPC, restul la RCS-RDS).
bla-bla-bla, ce oferta minunata avem, pret avantajos (la jumatate fata de UPC, pentru acelasi pachet de programe), telefonie gratuita, aparat telefonic, etc.
n-are barbata-miu ce face, casca gura la oferta si zice - ok, daca e mai ieftin, de ce nu ? si se apuca, semneaza contractul (cred ca asta era), ii promite baiatul ca in maxim 1-1,5 luni vin sa instaleze cablul, ca au multe solicitari...
intre timp, intru pe forum si vad postarea oanei...
ma duc seara glont acasa, sa verific contractul...poti sa reziliezi, dar te costa, nu era prea clara nici chestia cu telefonul si minutele incluse, in fine...bineinteles ca i-am facut teorie sotului din dotare - mai, pe ce lume traiesti, nu te-ai lamurit ca ce-i ieftin e si prost (in general) sau pot fi clauze ascunse (scrise cu litere mici),etc.
trec deja 2 luni de la intamplare, vineri (19.12) ma suna mama, cica au venit baietii de la RCS sa instaleze cablul...i-am zis - NO WAY !!!- sa nu-i primeasca, sa spuna ca nu mai avem nevoie pentru ca au venit prea tarziu, ca daca au nelamuriri sa vina seara sa vorbeasca cu noi...
asa ca am reusit sa scap de ei, sper acum sa nu faca pe nebunii si sa ma trezesc cu vreo taxa de renuntare sau factura pentru servicii de care nu beneficiez...
oanamada, iti multumesc inca o data pentru atentionare.
intr-adevar, e o idee foarte buna sa trimitem pe mail la mai-marii lor toate problemele expuse de voi aici...poate cineva are posibilitatea sa ne comunice adresele si sa facem ceva, nu-i normal (cu toate ca traim in Romania, si orice e posibil..) ca o companie de acest tip sa-si bata joc de noi, pe banii si nervii nostri...
oanamada spune:
Buna seara,
Sincer, nu ma asteptam ca povestea mea sa primeasca atetea raspunsuri (dar ma asteptam sa aveti foarte multi dintr voi probleme cu ei!!!!). Vroiam sa va spun ca nici pana in zilele noastre nu am primit acel raspuns oficial de rcs-rds privind plangerile mele (nu ca m-as fi asteptat pre mult la un raspuns!!!) ...persoana care zicea ca lucreaza cu "inamicul" vad ca s-a dat la "fund" si nu doreste sa ne ajute cu niste adrese de email (pe de o parte ii inteleg frica!!!), dar va promit ca eu voi incerca sa fac rost de ele si stabilim o zi in care ii vom bombarda toti cu aceleasi emailuri!!!! Pana atunci, va urez un AN NOU frumos, bun si daca se poate sa avem si cu ce ne plati amaratul asta de cablu si de internet (ca la cum merg toate in tara asta....ma indoiesc ca vom mai avea multa vreme posibilitati de mai bine!!!)
Oana si Cati mica (1 an si 3 luni)
georgecristi spune:
Buna la toata lumea
Probleme cu dragutii de la RCS RDS am mai avut dar niciodata ca acuma. Sa o luam de la inceput. Am avut contract cu ei atat pentru tv cat si internet si telefonie. Pentru internet am ales un abonament care costa la acea data ( in 2007 - nu mai stiu exact data) 44 ron. Era cel mai scump abonament de internet pentru consumatorii casnici. Prin septembrie 2008 un "meserias" de la tehnic imi deconecteaza cablul tv din greseala. Am sunat si reclamat problema aproape 2 saptamani pana au remediat problema. Tot sunand am aflat intamplator ca au modificat oferta, in momentul acela existand pentru FiberLink doar doua pachete si nu trei cum erau inainte. Am cerut telefonic sa fiu trecut la abonamentul de 39 ron. In prima faza am fost informat ca vor face ei trecerea, ulterior afland ca trebuie sa ma duc eu in casierie.Intrebarea mea a fost de bun simt " daca nu se face modificarea respectiva, cum inregistratii banii pe care ii incasati pentru un serviciu inexistent?" Nu am primit nici un raspuns cu toate ca am trimis o sesizare in care le-am trecut toate articolele din contractul lor de 2 bani. Ei stipuleaza in contract ca se pot modifica preturile ( si automat se va factura cu noul pret) si vei fi informat prin sms, mail, scrisoare, etc.Numai ca ei fac modificarea pe factura doar daca majoreaza tarifele, in cazul in care se micsoreaza trebuie sa fii tu pe faza si sa te duci in casierie altfel vei fi taxat ca si mai inainte. Va dati seama cati platesc inca la vechile preturi?
Neavand timp sa alerg prin casieriile lor (contractul este pe numele sotiei si nu poate ajunge decat dupa orele 19 ca sa faca modificare si la acea ora mai sunt cateva centre unde gasesti sa faci modificarea)am last-o moarta pana in martie 2009. Imi facusem abonament la DOLCE si m-am dus de voie de nevoie in magazinul CORA pentru a rezilia contractul de tv si pentru a face modificare la cel de internet. Asa ca, dupa ce am stat timp de 2 ore la coada, am reziliat contractul vechi si am facut un contract nou doar pe serviciul FiberLink 2 si pentru telefonie - 39 ron. Data contractului - 14.03.2009. Totul este ok pana vine noua factura pe care am regasit atat abonamentul tv cat si abonamentul pt net la valoarea care o aveam inainte. Culmea era ca pe factura in dreptul abonamentului de cablu era trecut noul numar de contract iar in dreptul abonamentului de internet era trecut vechiul numar de contract. Eram facturat cu cu 77 ron in loc de 39 ron. Pun mana si su la relatii clienti. Aflu cu stupare ca in ziua in care facusem noul abonament, cineva reziliase vechiul abonament iar cand a introdus datele noi in sistemul lor a bagat tot datele vechi (tv+internet).Nu au vrut sa-mi inregistreze sesizarea si ma tot trimeteau sa-mi rezolv problema in casierie. Pai, sa-mi fie cu iertare, dar datorita incompetentei lor sa pierdem noi timpul? Asa ca fac sesizare pe mail in 07.04.2009. Surpriza peste 2 zile: primesc un mail prin care imi cer sa le trimit o copie dupa contract. Ceea ce am si facut. Problema este ca de atunci si pana astazi nu am primit nici un raspuns. AAAA, mint. Am mai primit o factura cu 70 ron. Le-am mai trimis un mail. Acelasi rezultat. Atunci am facut sesizare la OPC Bucuresti. Culmea este ca in 15.05.2009 ma deconecteaza de la net pentru neplata. In contractul lor este sti****t ca sa platesti si te reglezi dupa aceea. Pai hai sa facem un calcul: pe mine m-au taxat in plus pe doua luni 69 ron. factura urmatoare sigur va fi la fel. Daca facturezi aiurea, la nivelul tarii, 5000 de abonati si daca tii cont ca dobanda medie pt depozit pe 3 luni este undeva pe la 12%, faceti voi calculul in continuare.
Dar sa revin. Din 15.05 ii sun in fiecare zii si le trimit mail cam la doua zile. Pana astazi nu am primit nici un raspuns. Am trimis mail catre OPC Bucuresti, catre ANCOM ( Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii), catre ziarul Gardianul, catre DL.Urban ( presedinte al asociatiei pentru protectia consumatorilor). Astazi am gasit un mail al domnului Florin Neme#351; – Marketing & PR Coordinator, RCS & RDS. I-am trimis si dansului un mail.
Sunt sigur ca se va rezolva problema aparuta din vina lor doar in momentul in care vor ajunge controalele la ei in curte. Dar pana atunci eu nu beneficiez de un serviciu, pentru care am un contract in viguare, din cauza incompetentei unei angajate a RCS RDS. Daca mai aveti mail-uri ale celor din conducerea acestei companii care nu este in stare sa rezolve o problema minora, va rog sa mi le trimiteti. Nu lucrez in presa sau in televiziune, nu am relatii sus puse si nu pot apela decat la organele competente. Sunt curios cat de adanca este groapa in care ne aflam datorita nepasarii noastre si a lipsei simtului nostru civic. Am fost siderat cand, un avocat caruia ii cerusem parerea, m-a sfatuit sa ma duc in casierii pentru ca el nu se poate bate cu RCS RDS. Deci...
aura_m spune:
Si noi am avut la RDS_RCS cablul, telefonul si internetul. foarte prost mergea internetul, am intrerupt contractul cu ei si 2 luni am platit in continuare pana ne-am prins noi ca este prea mult ptr telef si cablu si cand a venit sotul acasa a facut o proba cu cablul de la ei de la internet si mergea, ce ne-am mai certat cu ei la telefon, noi intre timp facusesm contract ptr internet cu o firma de cartier, foarte multumiti am fost de ei.
AURA
dov spune:
ce-ar fi ca pe messenger sa trimitem postarea oanei, sau adresa topicului asta, cu rugamintea de a fi dat mai departe massul?
si tot asa, poate cine stie unde ajunge?
lisaelisa spune:
Credeam ca sunt singura ghinionista...
Eu am abonament la UPC. Am semnat contract pt telefon fix, internet, cablu, toate la pret de oferta.
Prima factura, pe langa faptul ca nu a luat in considerare pretul de oferta, a cuprins si plata altor servicii pt care fusesem asigurata ca nu mi se vor impune.
Am sunat la ei, am reclamat, am cerut numar de inregistrare si am asteptat.
A doua factura, aceeasi suma + restanta .
Sun iarasi la ei, reclam, cer numar de inregistrare si astept.
A treia factura, aceeasi situatie .
Ca sa nu mai pierd timpul prin telefon, am scris o sesizare, in care ii somam sa rezolve toata aiureala, altfel voi rezilia contractul. Si, ma duc la sediul lor.
S-a rezolvat, in sfarsit.
alegrutza spune:
Citat: |
citat din mesajul lui rall Am avut un contract cu ei pe care in final l-am reziliat de 4 ORI! Da, acelasi contract Eu il reziliam, dupa 2 luni vedeam ca iar am restanta de plata pe el... O data au reziliat contractul unei alte persoane cu acelasi nume de familie, dupa aia a uitat angajatu sa inregistreze cererea, a treia oara l-au repornit (nu au aflat nici pana acum cine si de ce) si tot asa. Cu sinceritate spun ca au niste angajati jenant de incompetenti |
Din fericire acasa nu am RDS, insa firma unde sunt angajata este in plin proces cu ei, noi am reziliat contractul ei au fost de acord apoi peste un an ne-am trezit cu ditamai factura anuala...deci ma gandesc ca o fac expres, uite rezilierea,nu-i rezilierea!
Ajuta la construirea unei sectii de chirurgie cardio-vasculara :
858 - 2 euro/sms - Comote, Orange, Vodafone
www.inimacopiilor.ro
www.helpsonia.com/povestea-soniei" target="_blank">Sa o ajutam pe micuta Sonia!
Iata-l pe
Delfinelul OLIVER -25.04.2007
MICKYN spune:
si eu mari probleme cu RDS
Eu : la incheierea contractului , oferta de 3 luni abonament gratuit. Dupa a doua luna, imi vina factura de plata. Fac reclamatie -si cer anularea facturii. In a treia luna factura buna iar in a patra, restanta pe 4 luni. Cer o noua calculare a facturii.Iar de 2 luni apar cu restante.De 8 luni nu mi-a fost montat telefonul fix pe motivul lipsei de aparat... si personal ( poate competent)
Mama: dupa 6 luni de plata in avans a abonamentului, apare factura cu restanta.Facturasera pe acelasi numar de abonament....dar pe abonati diferiti
Noua, cine ne apara drepturile impotriva acestor prestatori jalnici de servicii?? ca OPC nu mi-a respuns nici dupa 2 reclamatii facute la ei pentru aceste probleme..