Redoutistele fidele Laredoute.fr (143)
Raspunsuri - Pagina 2
miki68 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ChrisDun "of a large number of Romanians Christina |
Si eu am vrut sa spun asta
April, good job girl!
cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei
camelia_daniela spune:
Citat: |
citat din mesajul lui april16 Mesaj, versiunea re-re-revizuita: ........... I am writting to you to express the position of a large number Romanians which were customers of the laredoute.fr; we consider this interdiction of shopping on the French site an abuse. Where should we report it further?[/b][/i] Aprilwww.flickr.com/photos/mikipreda/page2" target="_blank"> |
I am writing ... (un "t")
Cami & Alexandra Daria (02.01.2006)
Dariuca creste si iar ... creste!
Mama este singura fiinta capabila sa-si imparta iubirea intre cei zece copii ai ei
si totusi sa i-o dea fiecarauia intreaga.
Brigit spune:
Cami, asa e... nu mai pot modifica mesajul cat timp e moderat
Asta ca sa ma invat sa scriu si eu in word si sa lucrez nitel cu autocorrect-ul ala. Recunosc, eu sunt impulsiva (chestie si de zodie ca-s Taur, si de temperament, ca mi-s cam colerica) si imediat ma vezi ca o iau tare si trosc-ploesc! am trantit-o.
Pentru mesajul catre Parlamentul European si ECC , texte care ar trebui sa fie la fel, trebuie sa acordam mai mult timp pt lucru, doar ca nu sunt nici macar la stadiul de "ciorna".
Aprilwww.flickr.com/photos/mikipreda/page2" target="_blank">
Jasmine spune:
Cred ca se apropie funia de par.La toate cele 3 conturi am aceleasi produse in cos,desi stiu sigur ca erau diferite.Inteleg ca au unificat cumva conturile inainte de marele bobarnac final.
14 +
ChrisDun spune:
Citat: |
citat din mesajul lui april16 Chris, se duse.... |
Sa fie intr-un ceas bun !
Citat: |
citat din mesajul lui april16 Chris, PM-ul tau trimis dimineata pe Redoutistele e extrem de bine sintetizat si scuteste o groaza de munca pt situatia aceea nefericita (netrimiterea coletelor). sper sa nu-i puna naiba sa mai faca o data asta!!! |
Oki doki, il pun pe public imediat.
ChrisDun spune:
Pentru cele care ati dat comenzi in ultimele 2-3 saptamani, si nu le primiti pana in data de 5 noiembrie, data la care se lanseaza oficial LR.ro, ar fi cazul sa intrebam la Aide et Services despre soarta comenzilor noastre date in ultima luna si nesosite. In cazul in care ni se va raspunde ca au fost anulate, facem in masa refuz la plata, dupa modelul de mai jos.
Citat: |
ESTE nu doar POSIBIL ci si DREPTUL dumneavoastra de a va primi banii inapoi. In acest sens am rugamintea de a proceda in felul urmator : 1) Deplasati-va la banca emitenta a cardului dumneavoastra: BCR, BRD, Raiffeisen, ING sau cele care mai sunt ; 2) NU RUGATI ci solicitati sa VA EMITA un refuz la plata pentru tranzactia respectiva ; Ideea este ca pentru fiecare tranzactie (adica fiecare comanda facuta de dvs.) trebuie sa va fie emis cate un refuz de plata. 3) Cei de la BANCA dumneavoastra (Banca emitenta) nu actioneaza dupa bunul plac ci sunt obligati conform reglementarilor VISA, Mastercard sau American Expres (cei care au deja Amex in caz ca nu stiu deja nu aveti nici-o problema) sa taxeze contul comerciantului cu SUMA tranzactiei si sa vi-o returneze Dumneavoastra pe card in forma de CREDIT CONDITIONAL ; 4) Comerciantul – La Redoute – pierde MULT MAI mult decat 1) Clientii (fiind dumneavoastra) ; 2) Sumele incasate si nerambursate ; 3) O taxa per fiecare refuz de plata de 25 USD sau EUR – depinde in ce valuta taxeaza ei ; 5) In cazul in care reprezentantii bancii dumneavoastra nu stiu ce motiv (exista o serie intreaga de motive de refuz de plata – vedeti aici) indicati-le SERVICES NOT RENDERED OR MERCHANDISE NOT RECEIVED – CODE 30 sau SERVICES NOT RENDERED code 59 ; 6) Este adevarat ca si La Redoute are dreptul sa conteste aceste refuzuri de plata NUMAI IN URMATOARELE SITUATII : • Dovedeste ca aceste colete au fost ridicate de catre dumneavoastra (ceea ce stim ca nu e cazul) ; • Va OFERA FULL REFUND PE CARDUL CU CARE ATI PLATIT (e o chestiune de cateva minute si cateva click-uri daca vor si daca stiu) si nu bat campii cu cecuri trimise aiurea la care mai platiti si comisioane!!! Daca nu au ofiteri buni de refuz de plata (si au dar nu mai buni ca noi) vor proceda conform unora dintre situatiile de mai sus. 7) Situatia se incheie din punctul meu de vedere cand Dumneavoastra in calitate de clienti sunteti multumiti de ceea ce La Redoute a facut pentru a va compensa. Nu dati inapoi ! Nu suntem o tara de babuini si trebuie sa inteleaga asta. Avem resurse si know how si trebuie sa fim respectati. "P.S. daca ating un procentaj de Refuzuri de plata mai mare de 1% intr-o luna (10 000 eur poate reprezenta pana la 2% ) isi vor pierde dreptul de a mai taxa orice card EVER – si devreme ce se bazeaza pe comert online la revedere la Redoute... error financiere" |
April, drum bun si week-end placut!
sarmisa77 spune:
Felicitari April, felicitari tuturor fetelor bataioase!
Si un w-end minunat, in special pt. April!
Brigit spune:
Fetelor, multumesc mult, efortul a fost unul colectiv, Doamne ajuta sa avem rezultate.
E un pas mic, trebuie sa ne pregatim sa ii facem si pe cei "mari" -adica petitiile la ECC si Parlamentul European.
Sa ramanem in continuare bataioase si sa nu ne pierdem speranta!
Aprilwww.flickr.com/photos/mikipreda/page2" target="_blank">
Redoutistele spune:
am citit acum pe contul comun si sunt perfect de acord sa ne concentram eforturile in directia unde putem schimba ceva - chiar daca va dura si va fi complicat.
prin urmare fac un apel la toate participantele la acest topic:
va rog sa respectam numele topicului si aici, pe dc, sa ne axam discutiile pe .fr