Nou stil de viata (227)

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Gabrielama spune:

Buna dimineata, doamne frumoase!

sunt in zona, dar aseara n-am mai avut energia sa mai scriu, desi am citit ce ati scris.

Zuzi, Anda, sanatate la copil si tot! Aveti grija sa nu luati si voi sau restul familiei!

Tzuni, m-am gandit sa emigrez, problema este ce sa fac in alta tara; ori plec in "sistem", adica in cadrul companiei pentru care lucrez, ori o iau de la capat de tot. In plus, C. nu prea poate face mare lucru, decat sa o ia si el complet de la capat, caci in specialitatea lui medicala nu sunt acceptati medici din alte tari nicaieri. Iar el exact pe aia vrea sa o faca, ca d'aia s-a scremut atata.... Asa ca da, m-am gandit de o suta de mii de ori, dar n-am facut nimic. Si nu mai sunt nici chiar la prima tinerete, ca sa zic asa....

Anyway, ca tot am deschis discutia, saptamana viitoare sunt plecata de luni de la 6 dimineata si pana joi seara...

No, acum plec cu noul meu sef in vizita la unul dintre proiectele noastre "sociale" la care eu tin foarte tare; sper sa-l conving sa mai dam niste banuti....

Revin dupa excursie.

Gabi

There is no taste like the taste of being thin!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns yubi spune:

Buna dimineata !April ,aseara am fost tura de noapte ,de aceea am plecat asa tarziu la servici.Ai avut dreptate in privinta coldrexului, abia imi tineam ochii deschisi. As fi putut sa dorm putin ,dar nu am reusit din cauza durerilor de gat Acum parca imi este mai bine un pic si azi bag lamai la greu.Crys ,cum te mai simti ?Un pt toate fetele care mi-au urat sanatate - au inceput sa-si faca efectul urarile voastre Anda , multa sanatate la sot si ai grija ,ca eu de la sotior am luat viroza.Zuzi ,sanatate multa la fetita Eu de cand ii dau fetitei Septilin ,nu s-a mai imbolnavit. Este un produs natural si l-am luat la recomandarea unui medic pediatru pt. cresterea imunitatii.

Mergi la inceput