Campanii in chiloti rosii

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Citat:
citat din mesajul lui lara20

oare ce sa faca mihaela ca sa fie mai tare ca andreea banica?si invers!



Ca Andreea Marin presupun ca ai vrut sa spui(pra multe Andree in show bizz) Nu cred ca trebe sa faca nimic , oricum e mai tareAveau carcotasii o gluma , ca tot ce a vaut Raduleasca vrea si Marin , de aici casnicia cu Banica

In fin , la tigari nu cred ca o poza , fie ea cu o femeie dezbracata sau cu un cadavru cu plamanii zob va face un fumator sa renunte.
Renuntarea la fumat vine din vointa , si nu dintr-o simpla poza.
Prietenul meu a terminat Medicina , a vazut plamani bolnavi live, radiografii , bolnavi de cancer pulmonar, de cancer laringean i altele , si tot fumeaza.
Ieri a venit la urgente un domn tanar vreo 50 si ceva de ani cu cancer laringean in ultimul stadiu , cu gastrostoma si traheostoma, groaznic arata saracul, nimeni nu merita asa ceva. Cu toate astea el era in salon si alt peroane fumau afara(din personalul medical).
E ca i cu dulciurile si toate celelalte.
Daca va arata niste poze cu picior diabetic si amputatii nu mai mancati prajituri?
Nu mai mancati snu mai fumati pt. ca ajungeti la concluzia ca e mai bine fara si ca va simtiti mai bine fara .
parerea mea nacuta din discutiile cu fumatorii din jurul meu.


"Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc "

***Fur is for petting**

http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100

http://www.flickr.com/photos/13005458@N00/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lara20 spune:

XIO ai dreptate!!!!!!!sunt prea multe andree,de marin era vorba!stai putin ca apare si ea cu ceva.........imediat!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns b.nica spune:

Si uite asa se duc 800.000 EURO din bugetul sanatatii pe ...chilotei rosii si probabil in buzunare "necesare" politic.

Ma tot intreb de cand este batjocura asta din sist. sanitar, daca cei care dispun dupa bunul lor plac si interes de banii adunati pt. sanatatea romanilor, se intreaba daca nu cumva au a se teme, asa cum se teme omul de rand fara bani si relatii,de lovitura sortii si daca nu vor ajunge si ei fortuit in spitale si la doctori din Romania?
Cu toti banii lor si cu toate potentele lor, exista situatii cand nu mai ai timp sa ajungi acolo unde sanatatii omului i se acorda tot ajutorul?
Daca nu le este frica de Dumnezeu si de blestemele oamenilor, macar de asta sa tina cont!
La cate fudulii manifestate prin masini de lux,case care se vor palate dar care sunt kitsch-uri monumentale, platind gras publicitatea lor in media,cum de nu se gandesc ca trebuie sa ne ingrijim si de viata astfel incat sa fie o prioritate pt. toti, indiferent de contul bancar?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CristinaT spune:

Citat:
citat din mesajul lui claudiaalb

Eu nu inteleg de unde atata venin . Serios!!!

Gafa celor de la Antena 2 este de neinteles pentru mine. Cum poti crede ca Ministerul Sanatatii s-ar implica intr-o campanie cu un mesaj atat de vulgar? Cum poti da pe un post un asemenea mesaj? Sa fim seriosi! Penibil!!!
Poza Mihaelei Radulescu (nu sunt fan) nu mi se pare vulgara, iar daca campania asta ii va ajuta pe fumatori cu atat mai bine.

Zambeste, miine poate fi mai rau!



800.000 euro din banii contribuabililor , risipiti pe Mihaela Radulescu !
17 Sep, 2008



Ioana Lupea: „Unui dependent de nicotina, substanta la fel de adictiva ca stupefiantele, nudul Mihaelei Radulescu nu-i va fi de niciun folos în sevraj".

Mihaela Radulescu a devenit cel mai bine platit playmate al tuturor timpurilor, datorita campaniei antifumat derulate de firma sotului ei, Elan Schwartzenberg, pe banii Ministerului Sanatatii. 800.000 de euro pe un pictorial. De care nici nu s-ar fi povestit daca n-ar fi fost parodia erotica a bloggerului Zoso, luata de buna de niste jurnalisti profesionisti ai Antenelor. Numai un extraterestru de pe planeta optimistilor incurabili ar crede ca scopul campaniei este unul social si are legatura cu dependenta de fumat. Caietul de sarcini pentru atribuirea contractului a fost compus de Ministerul Sanatatii parca special pentru cuplul Schwartzenberg-Radulescu.

Cine altcineva ar fi putut sa ofere panotaj sub pretul pietei daca nu Elan Schwartzenberg, care a avut afaceri în publicitatea outdoor? Criteriul cantitatii de spatiu publicitar a reprezentat 70%- 80% din punctajul total, spun surse apropiate licitatiei, vedeta nefumatoare fiind cealalta conditie eliminatorie. Amicul guvernelor Elan Schwartzenberg - care tocmai a inaugurat un supermall pe locul Parcului Tabacariei defrisat special de primarul PSD Radu Mazare - le îndeplinea pe ambele. Chiar daca consortiul Seaview nu a functionat nicio zi ca agentie de publicitate, Schwartzenberg avea si outdoorul si vedeta care s-a lasat de fumat pe perioada campaniei. „Prietenii" spun ca doar cu doua saptamâni înainte de acordarea contractului.

Însasi campania, asa cum se desfasoara ea în prezent, probeaza ca este doar un contract cu dedicatie pentru familia Schwartzenberg-Radulescu. Ministerul Sanatatii nu a precizat în niciuna dintre etapele licitatiei cine si cum va evalua efectele actiunii de 800.000 de euro. Si pare complet dezinteresat de rezultate, din moment ce a aprobat un concept adresat exclusiv barbatilor nefumatori între 30 si 40 de ani. Daca aceasta campanie era una de prevenire, si-a gresit publicul-tinta. Elevilor de gimnaziu sau de liceu, segmentul cel mai vulnerabil si mai putin constient de riscuri, Mihaela Radulescu nu le spune, probabil, nimic. Daca-i vizeaza pe fumatori, atunci mesajul este fundamental gresit. Unui dependent de nicotina, substanta la fel de adictiva ca stupefiantele, nudul Mihaelei Radulescu nu-i va fi de niciun folos în sevraj. Cu 800.000 de euro, Ministerul Sanatatii i-ar fi putut instrui pe toti medicii de familie din tara sa ofere terapie pacientilor, pentru a face fata tulburarilor psihosomatice post-fumat.

Cuplul Schwartzenberg-Radulescu are vrednici precursori în istoria recenta a campaniilor sociale. Tot în jur de 800.000 de euro a platit în 2002, din bugetul statului, si guvernul Adrian Nastase firmei Music&Music, detinuta de un alt amic al tuturor guvernelor, omul de afaceri Costel Bobic, pentru marele turneu muzical antidrog. Rezultatul campaniei? Iubita lui Costel Bobic si vedeta-imagine a turneului, Cristiana Raduta, a ajuns, aproape goala, în topul MTV România.
http://www.expres.ro/articole/detalii-articol/820738/EDITORIALUL-EVZ-Pictorial-pe-banii-Sanatatii/

PS: era scris cu diacritice articolul.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns loryi1974 spune:

Off:continuarea la articolul cu traficul de influenta:tatal MR,Florin Tiganu,este conseler la Agentia Nationala de Sport,aia care toaca banii publici fara sa fie in stare sa stopeze declinul sportului romanesc,desigur prin concurs.Sunt o groaza de conseleri care freaca menta pe bani muuuulti si toate bazele sportive se degradeaza rapid ,copiii au uitat sa faca sport etc.
citat din Viviana
Mesajul este intr-adevar indraznet, mult prea indraznet pentru o societate care, inca face lucrurile pe ascuns. Pentru o societate care nu este pregatita sa discute deschis despre sex, despre fumat si despre problemele adolescentilor.

Asa zicea si Raduleasca ,cica doar oamenii foarte destepti vor intelege mesajul campaniei.De unde trag concluzia ca este un fel de campanie exclusivista,doar pentru putinii poporeni cu ai kiu foarte ridicat.In aceste conditii,acest mesaj avangardist si de nepriceput pentru oameni incuiati la minte cum sunt eu sau marea majoritate a celor din jur a provocat doar zambete sau hohote de ras.
citat din Viviana
Vorbim de adolescenti. Ca nu ajunge mesajul la ei.
Asta este un alt mod de a ne sterge pe maini, ca parinti. Asa am ajuns? Sa ne suparam ca un mesaj publicitar nu ajunge la adolescentii nostri, de care noi suntem resposabili?

Nu este un mod de a ne sterge pe maini,parintii sunt primii care trebuie sa observe ,discret si fara sa patrunda grosolan in lumea lor,orice este in neregula cu copiii lor.Nu se supara nimeni ca nu patrunde mesajul asta la ei,pentru ca nu a fost facut sa aiba consecinte decat in buzunarele unora si sa arate ce minunata este Mihaela care n-a pozat niciodata oameni buni in Playboy ci se dezbraca doar in scopuri nobile.Se pare ca si niste functionari din Min.San.desigur nedotati cu ai kiu la fel de ridicat ca al publicului tinta s-au aratat cam reticenti vis-a-vis de obscenitatea si gradul de patrundere a mesajului catre fumatori.
citat din Viviana
Ce s-a facut este egal cu zero. Cu 800.000 euro (oare?) in sus sau in jos meritam aceasta campanie. Chiar avem nevoie de ea. Ca daca nu ne ustura la buzunar nu ne trezim la realitate

Avem nevoie de campanie antifumat,dar nu de o astfel de campanie.
Cea mai simpla modalitate de a reduce numarul fumatorilor este un pret mare,dar mare la tigari.Foarte simplu si extrem de eficient.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns viviana spune:

Lory,
Chiar nu stiu de unde vine moda asta cu citate. Niciodata nu mi-a placut. Asa ca am sa incerc sa ma fac inteleasa fara:
- un mesaj indraznet si avangardist nu are absolut nicio legatura cu IQ-ul unei persoane. Chiar nu inteleg ce te-a indemnat sa faci aceasta legatura. Poate faptul ca tu crezi ca eu sunt impotriva celor ce spui tu si actionezi in consecinta.
- intr-unul din articolele trimise de tine si in cadrul acestui subiect se facea referire la faptul ca mesajul nu ajunge la adolescenti. Si mie mi s-a parut chiar un motiv jalnic pentru a rejecta un mesaj publicitar. Un mesaj publicitar nu se poate adresa in acelasi timp tuturor grupelor de varsta sau mediilor sociale. El are un public tinta.
- daca avem nevoie sau nu de o astfel de campanie nu avem de unde sa stim acum. Suntem de abia la inceput.
- O sa se tot mareasca pretul la tigari, dar nu indeajuns de mult pentru ca un fumator inrait sa renunte la ele. Mai mult decat un anumit prag nu se poate, pentru ca vor urma falimente si concedieri in industria tutunului. Ceea ce ma indoiesc ca un guvern ca al nostru va permite.

Esti fumatoare?

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit
vivi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anyella spune:

Cind ma gindesc ca acum ceva timp mi-am sters un mesaj pe la Birfe.Faceam referire la numele de fata al MR.A preferat sa isi pastreze nume de Radulescu dupa primul sot.Initial o chema
Tiganu((:.Al treilea divort?Gresesti o data,de doua ori dar la al 3-lea chiar ar trebui sa iti pui niste probleme.Oare sint toti barbatii defecti si tu esti Zina Zorilor?


Asta bineinteles daca nu e totul un aranjament cu PR...si nu m-ar mira nimic((:.Din pacate toti uita de unde au plecat.Si e Banul,indiferent cit am poza in persoane caritabile.Si sint cei 7 ani de acasa pe care nu ii poti avea decit din crestere.Oricum la asemenea faza de " disperare" nu credeam ca asist.Da,de acord,pozeaza la un 40'j de ani o vedeta internationala...dar hai sa nu ne comparam.Un pic de decenta((:.E mai buna ca orice,in postura ei,de mama devotata,cu discutii publice de ce nu vrea Elan sa faca FIV.O viata privata si nu o cariera(bani)cred ca ar fi ajutat-o mai mult la imaginea ei...subrezita si de silfida((:

Astept triungiuletzul(cu placere,stiu de ce il i-au).Astept mutarea subiectului ori la birfe,ori la ZZ.

Cu stima pentru voi.

Aniela

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabriella1 spune:

divortul i se trage de la campanie ,chilotei sau fumat?Io cred ca divortul asta e de ochii lumii...ceva ...campanie..firma sotului...hm.."e ceva putred in danemarca".....pai de ce nu e campania prin firma lu' vasile din cucautii de deal?!

Gabriela

"Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu niste persoane, fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile, nici sa-ti masori cuvintele.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daniela_b spune:

Citat:
citat din mesajul lui Nonna76
Eu am mai facut un bebe si asa m-am lasat de fumat. Asta nu-i o idee pentru campanie antifumat? Sau nu e suficient de provocatoare ...

Monica,mama lui Andrei (17 iulie 2007)si Vlad (8 martie 2003)


Ba, Nonna, este cea mai buna idee! O fotografie a unei familii fericite ( nu, nu in chiloti rosii...sa spunem ca in costume de baie rosii, sarind prin apa marii) sub care sa scrie: "S-ar putea ca TU sa nu fii niciodata o mama (un tata) ASA fericit daca mai fumezi" ar putea avea un impact mai mare decit cea despre care discutam.

Eu nu am mare lucru sa reprosez campaniei actuale, e mai bine decit nimic, in fond. Nici macar banii implicati nu ma deranjeaza ( din cite inteleg Mihaela nu a luat banii astia ci firma sotului, ea si-a oferit numele, imaginea, gratis).

In schimb am de reprosat "fotografiei".

Deloc artistica, goala si golita de sens prin ultrafolosire - o femeie in chiloti, pe o blana, fie ea si M.R. ...de cite ori nu am mai vazut asta???- pe mine nu ma indeamna sa ma gindesc la mare lucru, nu ma "socheaza" cu adevarat, ma lasa "rece".

Cum de s-a ajuns la o asa tema banala pentru o sedinta foto atit de importanta...nu stiu. O fi fost graba?

Mi se pare ca Mihaela a venit pur si simplu intre doua cafele ( si doua tigari? am inteles ca ea fumeaza), si-a dat hainele jos si fotograful a inceput sa surprinda cea mai buna pozitie a ei si gata...asta-i tot.

E pacat. Mihaela iubeste arta fotgrafiei, are colectie serioasa de aparate pretioase, si-a pus potentialul la o scoala de regie, o preocupa regia de film, in principiu ar trebui sa fie CEA MAI pretentioasa protagonista a unei "imagini", tocmai fiindca STIE de pe "dinauntru" ce-i cu impactul unui personaj, intr-un decor...

Deci, da, se putea mai bine si DA, ideea unei fotografii care sa ne atentioneze asupra infertilitatii cauzata de fumat( si nu numai a impotentei sau a bolilor grave) mi se pare o idee foarte buna.



Pastreaza-ti inima calma in timpul actiunii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns A_Iulia spune:

Desi nici eu nu inteleg mesajul campaniei, cred ca doar cineva din domeniu poate sa o analizeze obiectiv. Exista un target tinta(fumatori 30-40 ani), deci eu inteleg ca ea nu s-a adresat minorilor (acestia nu fac parte din targetul tinta).
Un mesaj ce merge la copii nu va merge la adulti, asta cred ca e clar pentru toata lumea.

De ce s-a ales ideea unei femei in chiloti rosii eu habar n-am, probabil ca s-au facut studii, asa cum se fac in orice campanie. Citisem tot pe un link ca si alte vedete ar fi interesate sa sustina campania in aceeasi ipostaza - de unde deduc ca in discutiile de aici ne scapa ceva.

Acum sigur ca putem sa speculam la maxim ca de ce MR, sau ca e prost mesajul, sau ca...in fond raman simple speculatii, nici macar nu facem parte din targetul tinta.

Mergi la inceput