Dulceturi si papanasi de sept-oct 2007 (89)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns diwana spune:

Si acum stiri: Noi (adica cel mic) avem adenoidita purulenta si angina acuta. Si pt. acest diagnostic am facut o calatorie ieri dimineata pana la Tg. Mures, ca doar pediatra lui nu putea sa vada asta saptamana trecuta la control, mai ales ca ii spun de doua luni de zile ca Rares nu e bine, ca are o tuse productiva de care nu scapa. Sper, sper ca nu au aparut si alte complicatii. Am inceput tratament cu Augmentin 2/zi si Nurofen 3/zi.
Acum imi fac si mustrari ca nu am stiut/simtit ca e bun tratamentul pe care l-am primit de la alt dr. din Bistrita acum exact o luna si care consta din Augmentin si Panadol (deci cam aceeasi branza), insa cum pediatra lui mi-a spus ca nu cazul si cum personal sunt impotriva medicamentelor, am decis sa nu ii dau tratamentul respectiv. Daca i-l dadeam probabil acum era bine. De duminica simptomele lui s-au si schimbat. Pana acum avea doar tusea productiva, de duminica insa este ragusit si pe langa tusea umeda mai are si o tuse seaca, in timpul noptii mai ales. Fain!!!!!!!
Cam atat de la noi. Va dorim multa, multa sanatate ca-i buna decat toate. Si acum dupa aceasta faina rima de incheiere va predau legatura.

Melania, misto faza cu sotul tau "student la medicina", Mi-am imaginat faza si am ras tare bine.

Diwana si pitic Rares (14.09.2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabriela77 spune:

Diwana, sanatate multa lui Rares! Hai ca va fi bine, incredere sa mai ai in doctorii astia...Va pup dulce!

Picio, pupam tare ginerica!

Melania, frumos ai povestit!

Dani, sigur ca i-am dat cu gel pt gingii, dar sa stii ca mare branza nu am facut, cred ca doare pur si simplu...

La Multi Ani sarbatoritilor de azi! Sa ne traiasca!

Noi asteptam doctorita, pe alnga toate belele, acum are niste secretii nasoale in gat...abia respira biata fata!Si nici la aspirat nu mai razbesc cu ea! Off!!!!