*** LA REDOUTE *** (78)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns felicia74 spune:

quote:
Originally posted by Lorenza

quote:
Originally posted by felicia74

Lorenza deja mi-e rau




Mi se pare normal ca munca sa fie platita.Unde te duci,unde te intorci,toti vor o rasplata!



oooo, nuuuu, chiar si francezii? Pai si cu standardele Ue ce facem?

Felicia si Ilinca Teodora (15 noiembrie 2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns flavia ramona spune:

Nushu, si eu am o gramada de produse si le vreau, normal, dar fiind la primele comenzi nu am mai patit-o. Normal ar fi sa primesc macar un mail prin care sa ma anunte ca nu mai au produsele pe stoc, desi ma indoiesc ca nu mai au nimic din ce am comandat. Astept sugestii de la tine, daca nu deranjez, referitor la plagerile ce le pot face.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maimu spune:

Buna,
si eu mai raiff on line si verific tot timpul in cat timp imi iau banii cand fac comenzile
eu am blocata o suma de pe data de 03.02.2008- cand am dat comanda, am vazut pe un fel de "extras" - informatii stop /retinere pe care l-am luat azi de la banca si vad ca retinerea banilor are ca si termen 1 luna: imi apare data cec = 03.02.2008 - data la care am si dat comanda; si data expirarii 05.03.2008
acum off topic : mai era cineva care si-a luat bilete de la easy jet si i-a oprit suma de 2 ori? sau visez?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nushulica spune:

quote:
Originally posted by flavia ramona

Scria cineva ca are oala aceea de facut mancare pe abur, dar pt aragaz. Nu mai stiu cine ... da ma intereseaza daca e ceva de "capul" ei.

Si inca ceva, daca suspectez ca s-a umblat la colet unde vad kg coletului si daca mi-l cantareste si e diferenta ce fac?

Mersi anticipat pt raspunsuri.



deci...despre oala nu pot sa-ti zic mare lucru si eu o astept sper sa si vina

daca suspectezi ca ti s-a umblat in colet(deci il vezi ca e deteriorat sau rupt si pun intr-un sac) ceri angajatei de la op sa ti-l cantareasca in fata ta ...daca apare diferenta au optiunea sa refuzi coletul, si atunci el va pleca inapoi in fr pe motiv de refuz,sau sa-l iei si faci o copie a hartiei de la posta in care se vede clar ca la receptie coletul era mai usor pe care o atasezi unei plangeri pe care o vei face la lr

acum daca as fi in locul tau sincer as accepta coletul, sa-ti zic si de ce

1. daca il refuzi nu stii cand si cum va ajunge inapoi in fr si nu stii cand iti vei recupera banii(sunt fete care nici nu i-au mai recuperat)

2. daca il accepti macar pierzi doar 1-2 lucrusoare din colet si trimitand un scan al hartiei de la posta ai o sansa, mica, sa-ti recuperezi de la lr produsul sau un faimos cec(exemplul cel mai clar este al meu cand mi s-a trimis un tricou aiurea si am facut scandal si mi l-au trimis si pe cel comandat initial fara sa mai dau vreun ban)

deci ideea e ca in principiu pierderea tot a ta e fie ea de bani de timp sau de nervi...din pacate asta e dezavantajul comertului online

oricum eu repet fac plangere la opc iar daca e nevoie

------------------------------------------------

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns poohy spune:

Nici mie nu mi-au retras banii pentru comanda din 29.01 - numai cu produse de la buline, si de 19 euro. Sper sa o trimita ca am dat-o special pentru o bluza si o pereche de blugi... Oricum, laredoute e o loterie asa ca ma astept la orice

Dar cum pot sa profite unii de lipsa de informare a unor oameni sau de naivitatea lor...

Maimu, mie mi-au retinut de 2 ori banii cei de la easyjet. De fapt, o data mi-au pus hold, apoi la o distanta destul de mare au retras direct suma si nu au ridicat holdul decat in 4 zile. Intre timp am vorbit la banca si mi-au zis ca nu pot face nimic si le-am trimis si mesaj pe site cu datele rezervarii si problema pe care o am. Nu stiu daca s-a rezolvat de la sine (in 4 zile or fi ajuns banii in banca si au ridicat holdul) sau ca urmare directa a mesajului meu catre ei.

Multa sanatate pentru copiii bolnaviori

Anca & Manu 02.06.2007
Poze1 Poze2
www.helpsonia.com" target="_blank">S-o ajutam pe Sonia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns felicia74 spune:

Sotul mi-a zis acum ca retragerea banilor si trimisul produselor nu sunt conditionate neaparat. Daca banii sunt blocati, sunt sanse ca ei sa fi trimis deja produsele. El a patit-o chiar aici, in Ro ca sa fi cumparat un produs iar pe card banii sa stea blocati mai multe zile de la data achizitionarii, adica pana cand cei de la firma se ocupa de reglarea platilor. Deci exista speranta

Felicia si Ilinca Teodora (15 noiembrie 2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns flavia ramona spune:

Nushu, dau o . Multumesc mult.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

V-ati angaja pe post de "Sabine" la LR acum ca piata romaneasca e in extindere? Aviz celor care au facut "ghidul" Poate ar tb sa le raspunda clientilor romani in/pe limba lor...

Acum realizaz ca de fapt Sabie e o dragutza, va dati seama ce trebuie sa citeasca ea zilnic?

In asteptarea comenzilor din 22.01...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anangel_lexi spune:

Am primit azi comanda din 23! Sunt super incantata de produse! Cel mai mult imi plac espadrilele pentru Maria:
http://www.laredoute.fr/vente-espadrille-prix-mini-bebe.aspx?productid=324136391&documentid=207608&categoryid=22912106&single=&hasnext=1&hasprev=1&direct=false&pagesize=16

de www.totsites.com/tot/mariacornelia" target="_blank">Maria Cornelia (20.09.2006)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Raspuns de la Sabine:

Hi,

Your parcel has been shipped on January 11th through parcel n° 010 5151527.

Best regards.

Cordialement.
Sabine,
Relation Client du site www.laredoute.fr




Acum ce fac? Scriu iar pe site???? Ce rahat, ce ma enervez...

Mergi la inceput