Strumfi de iulie-august 2007 (36)
Raspunsuri - Pagina 5
lulu77 spune:
Buna seara!
Intru si eu in club alaturi de voi... o perioada am scris la subiectul cu mamici ...am disparut dar iata ca acum sunt prezenta la apel.
Ne numim LUCA GABRIEL ,ne-am nascut prin cezariana pe 20.08.2007,ora 11.35 , cu 3.600 kg si 54 cm, suntem ffff cumintei ,mancaciosi si veseli .
Dormim noaptea ,in general de la 21.00 pana dimineatza pe la 8.00-8.30 cu o mica trezire pentru un bibe pe la 5.00-5.30 dimineatza.Ziua ..nu dormim prea mult ,in reprize de 30 minute de vreo 3,4 ori/zi.iesim zilnic afara ,de cand aveam 8 zile am iesit zilnic ,nu a trecut o zi fara sa iesim.
Alina ,mamica lui LUCA GABRIEL (20.08.2007)
"Nu exista funie sau lant care sa lege mai strans si mai iute decat itele dragostei!"
i_ulia spune:
ioana, si acum, ca si in bucuresti mancam in sufra. adica sufrageria are practic 2 jumatati. una unde se mananca si una unde sunt televizorul, combina, canapeaua. diferenta majora este ca in bucuresti munceam eu, aici munceste el adica vine omul obosit de la scoala (ca si el e prof ) si deh, eu, sotia iubitoare, pun masa. dar nu numai despre asta e vorba. resimt foarte acut ca acum nu imi mai impart timpul intre iris si mine, asa cum am facut 2 luni jumate in bucuresti, ci intre iris, sot si mine. iar pentru mine ramane al naibii de putin timp.
imi pare rau ca tot asa prost ia sma in greutate. nu pot decat sa te consolez cu ideea ca e mai usor de carat in brate mie iris imi cam rupe spatele cu cele aproape 7 kilograme.
andutzy spune: