Sindrom WEST

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cornelium spune:

Buna Ziua.
Sunt din Galati si am o fetita de 8 ani, mai exact implineste 8 ani pe 25 August. Andra este numele fetitei si este cel mai scump copil din lume. La varsta de 2 luni a fost diagnosticata cu S. West si de atunci nu am reusit sa-i mai oprim crizele, chiar a evoluat in Sindrome Lennox-Gastaut.
Am incercat toate medicamentele despre care a-ti scris in acest topic.
Deasemenea am incercat si Dieta Ketogenica la Al. Obreja in Bucuresti sub indrumarea Dr. Magureanu. Am fost si in China pt. celule Stem dar nu am avut rezultate. Andra face gimnastica de 3 - 4 ori pe saptamina. Acum se ridica in fundulet singura si sta in picioare sprijinita.
Va doresc tot binele din lume si astept poate apare un medicament nou care sa ne ajute si pe noi.
Acum este pe Topamax si nitrazepam sunt singurele medicamente la care a reactionat mai bine in sensul ca s-au mai redus crizele ca numar si intensitate.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sanziana72 spune:

Adiardelean, cum mai sunteti ?
Am fost la dna doctor homeopata de care mi-ai spus tu, dar inca e prematur sa ma pronunt.

Cornelium, bine ai venit. La multi ani si multa sanatate celei mici.

Se pare ca in acest moment subiectul acesta cam stagneaza. Daca aflati lucruri noi, metode de tratament, clinici, scrieti si aici.
Multumesc.

"We can do no great things - only small things with great love." ("Nu putem face lucruri mari – doar lucruri mici cu multa dragoste.")Mother Teresa (1910 - 1997)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihacarm2002 spune:

Adi, ce mai face Daria? Dar tu?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns papagomy spune:

buna seara,am o fetita care la varsta de 5 luni a fost diagnosticata cu SINDROMUL WEST,am inceput imediat tratamentul si multumesc lui DUMNEZEU acum este f. bine.am scapat de crize,achizitii exista...