Dati spaga la privat??

Raspunsuri - Pagina 26

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns tusferi spune:

Ancuta-Maria, spune-mi si mie unde ai citit tu in postul meu ca am scris ca "ABSOLUT toti asteapta bani".
Am spus asa: "Eu nu cred ca exista cineva in Romania sau pe forum, care crede ca niciun doctor din Romania nu vrea bani de la pacienti. O parte din doctori, cei mai josnici, sunt de genul Paraschiv care conditioneaza actul medical de primirea de bani si se si lacomeste la sume mari. O alta parte, nu cere, dar se asteapta sa dai! Nu stiu cati sunt si nici nu fac statistici. E clar ca exista multi astfel de medici (vezi si postul de mai devreme in care cineva spunea ca nu a dat bani si nici n-a mai fost primita)." O sa iti mai explic o data ce am scris. Sunt medici care CER, sunt medici care NU CER DAR ASTEAPTA si sunt medici care nu asteapta. Am zis ca nu fac statistici cati sunt din fiecare categorie dar e CLAR CA EXISTA MULTI SI CARE ASTEAPTA pt ca e plin forumul de exemple! Si ca eu nu as vrea sa risc pentru 100-200 euro sa nu o trateze pe mama mea cu atentia cuvenita pt ca poate am noroc si doctorul care o trateaza e in categoria pe care nu-l intereseaza banii!

"Intreaga problema cu lumea aceasta este ca prostii si fanaticii sunt mereu siguri pe ei, iar oamenii intelepti au intotdeauna indoieli" Bertrand Russel

http://www.flickr.com/photos/9696634@N03/

Mergi la inceput

quote:
Originally posted by tusferi

Nu contest nici ca or exista doctori care nu iau bani. Toata stima pentru ei. Pe mine nu m-a refuzat nimeni cand i-am dat plicul, cel mult mi s-a intamplat sa imi zica "multumesc, nu trebuia" dar sa ia plicul si sa il bage in buzunar.

Deci am zis si mai sus ca nu contest ca exista doctori care nu iau bani.

"Intreaga problema cu lumea aceasta este ca prostii si fanaticii sunt mereu siguri pe ei, iar oamenii intelepti au intotdeauna indoieli" Bertrand Russel

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ancuta-Maria spune: