Bataia de joc numita RCS!

Bataia de joc numita RCS! | Autor: Sheannamp

Link direct la acest mesaj

Ca sunt indignata e putin spus!
Cel mai rau ma deranjeaza ca ma simt trasa pe sfoara!
Contractul cu RCS este unilateral!
Il semnezi fara sa ii poti modifica nimic din clauze, ca , deh! daca nu esti de acord, nu ai cablu!
In schimb primesti o respectare la sange a obligatiilor tale ca abonat si muuuuulte incalcari din partea lor ca furnizori.

Exemplu concret: ieri la ora 16 mi s-a intrerupt semnalul pt ca nu am platit abonamentul (la fix 15 zile de la ultima zi de plata).
Am tacut din gura si constiincioasa am alergat prin tot orasul sa gasesc o casierie deschisa la ora 19.
Am gasit-o, am stat la coada (normal, fiind singura din sector cu program peste ora 18), am platit, si am anuntat imediat dispeceratul unde operatorul a inregistrat o sesizare de repunere in functiune a semnalului.
Azi nu a venit nimeni pna al ora 19, am dat telefon la dispecerat unde aflu cu stupoare ca sesizarea nu exista si, ca, oricum repunerea in functiune se face in 24 de ore LUCRATOARE (adica, 3 zile).
Inchid convorbirea mea scump platita (ca am romtelecom), recitesc contractul unde nu este stipulat acest lucru (scrie doar 24 de ore). Dau din nou telefon si dupa o lunga convorbire cu un alt operator nu am reusit sa obtin nimic.
Doar un nume si o adresa unde ma pot duce in audienta sa reclam aceste lucruri.
O sa ma duc cu siguranta sa cer reducerea abonamentului si, posibil si restul de bani pe care i-am dat pe telefoanele la dispecerat.

Morala: v-o spun dupa ce ma intorc din audienta.

Sfat: cititi bine contractul, incercati sa platiti la timp si, mai ales, nu va lasati pacaliti!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns puppe spune:

Credeam ca numai la Resita sunt oameni nemultumiti de RCS...
La noi, RCS e singurul furnizor de cablu TV. Nu vorbim de Dolce sau Boom, care merg pe alt sistem si mie una nu-mi convine sa-mi cumpar 2-3 receivere daca am 4 televizoare in apartament.Deci, raman cu RCS&RDS.
Sunr EXTREEEEEM de prompti cand e vorba sa-ti taie cablul (sau Internetul), de obicei se intampla vineri seara ori sambata pe la pranz. Cand trebuie sa vina sa le puna la loc, te rogi si astepti. Bineinteles, daca nu ai platit cablul la timp, mai platesti o luna in plus, si de asemenea cheltuielile de rebransare (cel putin asa era pana acum 4 luni, ultima data cand am avut proasta inspiratie sa platesc cablul in 15, in loc de maximum 5 ale lunii).I-am rugat de nenumarate ori sa trimita si ei somatii, poate am uitat, nu sunt rea platnica...(pana acum vreo 2 ani, asa procedau, si iti venea somatia si te duceai sa platesti, nu se mai ajungea la taiat cablul).Au zis ca nu e obligatia lor sa ma someze. OK, dar tot nu m-am lamurit CARE sunt, de fapt, obligatiile lor. Gargara cu asigurarea calitatii transmisiei e varza cu carnati, de enspe mii de ori ne pica semnalul, si cand nu ploua, nu mai zic atunci cand ploua, sun de nebuna la deranjamente , daca totusi se oboseste sa-mi raspunda vreo duduie imi comunica sec" se vor rezolva problemele in cel mai scurt timp", si daca am noroc si se opreste ploaia se rezolva in vreo 2 ore, daca nu, trec pe computer si pe DVD.
Noi, in Resita, macar nu avem de ales in ceea ce-i priveste, dar ma gandesc ca totusi in Bucuresti aveti mai multe optiuni. Sau toti sunt la fel???!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

Nu Puppe, la fel sunt si in Bucuresti!
Sfatul meu e sa faci reclamatie la OPC, lucru pe care o sa il fac si eu in caz ca Dna de la Centru nu imi va respecta clauzele contractuale.

PENTRU UN COPIL MAI SANATOS SI MAI INTELIGENT


Sau taci sau zi ceva mai bun decat tacerea!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gudinde spune:

Sheanna,

Din pacate sunt toti la fel. Noi am avut niste meciuri cu Astralul ceva de sa-i dai la ziar. Dar sunt singurii provideri in zona mea asa ca nu am ce face. Astralul a fost amendat, i s-a impus modificarea unor clauze contractuale (au dat si la televizor) si ...

Sincer, am simtit o oarecare imbunatatire in momentul in care au inceput sa existe alternative. Eu pt Internet am trecut la Romtelecom urgent, dar la capitolul cablu TV nu am inca alternativa. Dar sper sa am in curand caci in aceasi bani ne-au redus (unilateral) nr de programe ca sa ne oblige sa trecem pe digital. Dar eu nu vreau pachetul lor mega scump digital.

Si nemultumirile ar putea continua ...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Draga mea,iti inteleg atat de bine nervii!
Eu am asteptat 5 zile sa-mi puna cablu.Asta asa,cu promisiuni de azi pe maine.Si cum timpul nu-mi permitea sa stau sa-i astept non stop la birou(ca acolo aveam nevoie de internet),ii sunam din ora in ora.
´´aveti rabdare,avem multe cereri´´ era replica lor favorita.Dupa multe insistente si balacareli(ca-i facusem la un moment dat nesimtiti si amatori) am obtinut in sfarsit promisiunea ca ´´pana azi la ora 14,va promit ca va veni o echipa´´.Normal ca au ajuns la ora 15.
Eu platisem in avans pe 3 luni.Deci,ar fi trebuit practic sa-mi dea banii inapoi pe cele 5 zile de asteptare fara internet.
Da de unde...cand le-am spus asta,m-au luat cu ´´pai asta e regula doamna,cum adica sa va dam bani inapoi?Aveti internet sau nu aveti?´´
´´Ca la noi figurati din data de....xyz.Deci de atunci s-a emis factura.´´Deci...ne-am inteles ca mutu cu surdu.

Sa nu mai zic ca,odata a cazut reteaua,eu aveam ceva urgent de facut,imi tebuia net neaparat,ii sun,la care o doamna angajata la rds se zburleste la mine cu ´´da sunteti sigura ca v-ati conectat dupa ce ati deschis computerul?Ati apasat conect??´´
A,nu,ca sunt cazuta din copac,acum am aterizat,conect zici,ai? Da de ce vorbesti cu mine limbi straine?-replica mea

Cam asa cu rds-ul...calmeaza-te ca nu are absolut nici un rost sa te enervezi.Ei nu o fac cu intentie...asa sunt ei,neprofesionisti.

ladyJ

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns puppe spune:

O faza faina cu ei am patit-o la firma, prin aprilie anu' asta. Noi ne platim cablul anticipat ( pe firma) in ianuarie pentru intregul an. Pe factura ne vin, alaturi de cablu, si telefoanele, si netul. Ne trezim in aprilie cu o factura kilometrica, ne mai taie si cablul.... Seful face spume, contabila zice ca ea a platit, eu om de baza sunt trimisa la casierie sa ma cert cu ei. Ma duc, o tipa nevinovata imi spune ca "asa e factura, doamna, sunteti debransat pentru neplata" . Ii repet: "dar noi am platit cablul in ianuarie pentru tot anul!!!". Sun si la contabila, sa-mi dea numarul de chitanta. La care domnisoara imi zice serafic" a, noi avem o problema cu softul, e mai nou acum, deci va rog sa-mi aduceti chitanta cu care ati platit si daca aveti dreptate, nu e nici o problema". Fug inapoi la firma, iau chitanta de la contabila, aia urla la mine ca nu suntem noi obligati sa facem dovada ca AM PLATIT, seful se crizeaza si el, OK, aveau dreptate, ma duc inapoi la casierie, duduia imi spune suav" da, aveti dreptate, probabil e din cauza softului nostru. O sa va rebransam cablul imediat", trece o zi, seful se crizeaza tot la mine, pina imi vine ideea sa-l sun pe un fost coleg de liceu care lucreaza la ei si a venit omul si m-a rebransat (la firma!), asta era intr-o joi. Toata lumea multumita, iar luni ne suna cineva de la RCS&RDS si ne intreaba daca pot sa trimita un om sa ne puna cablul la loc??? I-am zis ca s-a rezolvat si nu i-am mai dat detalii, nu de alta, da' il bagam pe prietenul meu in rahat ca ne-a rebransat dupa ce am fost debransati ILEGAL!!! Cat despre scuze, cum le-ati auzit voi, asa le stiu si eu...
Acum, noroc ca aveam chitanta ca era pe firma. Daca pateam asa ceva acasa, ce naiba faceam??? De obicei, cablul si netul il plateste barbatu-miu, care pierde chitantele a doua zi (numai alea de curent le platesc eu si deci le pun bine, in dosar).Eram buna de plata a doua oara, fiindca ei aveau probleme cu softul???

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anasia spune:

eu si mai bine; la cateva zile dupa ce am reziliat contractul la internet si telefon cu astralul cine suna?astralul ,sa ma intrebe daca pot veni baietii atunci sa instaleze internetul; asta dupa 2 luni de alergat, sesizari, telefoane...pt o mutare;

anasia si Alessia Anca(14.08.2006)

Motzata
o sansa pentru Sosonica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns addiana spune:

eu si pana in ziua de azi nu am semnal bun la prima tv(si nu numai), se vede mereu cu niste puricei!!! nu mai spun de cate ori am fost si le-am spus sa trimita pe cineva sa verifice.... credeti ca a venit cineva? bineinteles ca nu! inca mai astept, poate poate

diana, denisa si raisa
poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns locca spune:

Mda. Noi acasa avem Astral aka UPC. Ai mei au RCS. Acum cativa ani Astralul mi se parea cu bun simt, de cand au devenit upc s-au marlanit si ei.
La ai mei de exemplu RCS nu vrea sa puna pachetul extins de programe. De ce? Pt. ca stau la casa, nu la bloc . Ai mei nu sunt deranjati, in schimb sora mea care s-a mutat de curand in mansarda este. Si s-a dus si in audienta si degeaba. Nu vor si pace.
Iar la noi, acum sunt si eu foarte nervoasa exact din motivul prezentat de Gudinde. Nu vreau pachetul lor de kk digital, vreau posturile mele inapoi si gata. In plus internetul pica sistematic vineri dimineata si degeaba suni la ei ca toti operatorii sunt ocupati cu orele.

Ruxandra, mama lu' Matei (13 sep. 2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns b_irina_c spune:

quote:
Initial creeata de Sheannamp

... repunerea in functiune se face in 24 de ore LUCRATOARE (adica, 3 zile).




Faza cu 24 de ore lucratoare mi se pare de domeniul fantasticului... Si mie mi-au taiat cablul ca am uitat sa-l platesc... Raspunsul lor a fost 24 de h... asa ca sotul a sunat fix la 24 de ore de la plata facturii si abia atunci a primit raspunsul de 24 de ore lucratoare ... oare li se pare ca "da bine" sa zica asa in loc de 3 zile?!?!?

Irina, mami de Vladut (26.08.2005)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sheannamp spune:

quote:
Originally posted by b_irina_c

quote:
Initial creeata de Sheannamp

... repunerea in functiune se face in 24 de ore LUCRATOARE (adica, 3 zile).




Faza cu 24 de ore lucratoare mi se pare de domeniul fantasticului... Si mie mi-au taiat cablul ca am uitat sa-l platesc... Raspunsul lor a fost 24 de h... asa ca sotul a sunat fix la 24 de ore de la plata facturii si abia atunci a primit raspunsul de 24 de ore lucratoare ... oare li se pare ca "da bine" sa zica asa in loc de 3 zile?!?!?

Irina, mami de Vladut (26.08.2005)



Deci aceeasi situatie ca si in cazul meu!
In contractul pe care l-am semnat nu este mentionat cuvantul LUCRATOARE! Deci ei trebuiau sa repuna in functiune la 24 de ore de la sesizare! O zi nu 3!
Eu o sa merg in audienta si sa cer reducerea abonamentului sau renunt la RCS! Poate ca sa piarda un abonat nu ii intereseaza dar daca sunt mai multi..... puterea creste si isi schimba politica pe care o au acum!

PENTRU UN COPIL MAI SANATOS SI MAI INTELIGENT

Sau taci sau zi ceva mai bun decat tacerea!

Mergi la inceput