*** LA REDOUTE (44)***
Raspunsuri - Pagina 3
aissa spune:
Intru si eu sa citesc. Cu link-ul pus de tine nu stiu ce sa fac...sa scriem in engleza (si unde naume ca pe acolo nu am vazut asa pe fuga unde anume)? mi-e ca nu ne inteleg. Poate adapteaza cineva mesajul de la generale sa fie chiar "genera" si mai complet cu toate datele, adica faptul ca sutn comenzi inregistrate si platite si netrimise de lr....
aissa spune:
Am scris si eu in engleza ca nu pot sa ma exprim in franceza, daca poate cineva sa traduca....
Am pus si mailurile de la cristine, alea cu "be patient"
saddie spune:
aissa, o sa traduc eu putin mai tarziu. eu am scris peste tot pe unde am prins, inca nu am primit nici un raspuns.
www.tickercentral.com/view/76xc/1.png" target="_blank">Slabesc,slabesc...
saddie spune:
revin, am gasit un raspuns acum de la astia: 'info@euroinfo-kehl.com'
Madame,
Nous confirmons la bonne réception de votre réclamation concernant un litige avec La Redoute.
Le Centre Européen des Consommateurs français est un service soutenu par la Commission européenne, le Ministère de l'Economie et des Finances, le Conseil Régional d'Alsace, le Conseil Général du Bas-Rhin et la Communauté Urbaine de Strasbourg. Il appartient à un réseau européen destiné à promouvoir la résolution extrajudiciaire des litiges transfrontaliers entre les consommateurs et les professionnels.
Afin de pouvoir analyser votre dossier dans les meilleurs délais, nous vous prions de bien vouloir nous adresser (par voie postale ou par courriel) les éléments suivants :
- bon de commande/contrat ;
- échange de mails/courriers avec la Redoute;
- vos coordonnées bancaires internationales (IBAN, BIC et nom de la banque).
Après analyse de ces documents, nous vous recontacterons pour vous informer sur les éventuelles démarches que nous pouvons vous proposer.
Nous restons à votre disposition pour toute information complémentaire.
Nous vous prions d’agréer, Madame, l’expression de nos salutations distinguées
Pe scurt imi spun ca au luat la cunostinta de plangerea mea si ca pentru a se ocupa de dosarul meu au nevoie de: bon de comanda, schimb de mail-uri cu LR si informatiile bancare
Toate astea trebuie trimise prin posta sau email. Ma pun pe treaba!
www.tickercentral.com/view/76xc/1.png" target="_blank">Slabesc,slabesc...
Jasmine spune:
wow,iata un raspuns adevarat!
Saddie,o sa trimitem si noi cele cerute la aceeasi adresa de mail,ca sa vada ca nu esti tu singura pagubita.
as mai vrea sa te intreb pe unde ai mai scris.Eu sunt in maaare criza de timp si mi-ar prinde tare bine o lista de mailuri/siteuri pe unde am putea sa trimitem plangerea noastra.
grenouille spune:
am gasit pe net forumul OTV. poate daca scrie cineva acolo ar putea sa va ajute, totusi sunt o televiuziune. si stiu ca s-au mai implicat in campanii DC.
otvforum.com/ e adresa.
nushulica spune:
saddie eu din mesaj nu inteleg ca trebuie pe mail sa trimiti documentele respective ci doar prin posta sau curier(expres poate)
ce facem trimitem si noi actele noastre la astia??sau intai sa le scriem fiecare in parte ca sa inregistreze cererea pentru fiecare din noi?
Jasmine spune:
mie tipele de pe forumul frantuzesc mi se par cam dusmanoase.Nu ma astept la cine stie ce ajutor din partea lor.
ce naiba vrea sa zica aia cu "pe forumul asta nu trebuie sa fie oameni din Romania"?
miki68 spune:
Cine, Doamne iarta-ma, a votat oare raspunsul asta ca fiind bun? http://qc.answers.yahoo.com/question/index.php?qid=20070804230718AAbYxQT
cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei