*** LA REDOUTE (44)***

Raspunsuri - Pagina 24

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

Nu stiu daca se poate face ceva cu Atlassib-ul,cand am avut problema cu pantofii am vrut sa trimit coletul prin ei si mi-au zis ca nu se poate ca nu au centru in Lille,sediul Lr-ului.Numai unde au centre fac livrari.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ameera spune:

Saddie, felicitari pentru eficienta!

Daca faceti lista, nr. meu de client este: 533882978, comenzile neonorate sunt din 16.07(77,08 Euro), 19.07 (108,98 Euro)si 27.07 (58,59 Euro).

Mailul catre EU il mai amanati pana la urma? Ca eu tot nu reusesc sa ajung la banca dupa extras, mi-e bolnav copilul si n-am cu cine sa-l las, cred ca abia luni voi reusi, e prea tarziu?



"Only when the last tree has died and the last river been poisoned and the last fish been caught will we realise we cannot eat money."(Cree Indian Proverb)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Acum am ajuns la zi cu cititul:
- Comanda din 11 iulie e pe client no 528 296 750; am doar numarul de colet nu si al comenzii: 20071925576685
- Comanda din 28 iulie e pe client no 532529808


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

imi pare rau ca s-a inteles gresit;vad ca toate ziceti sa nu fim agresive si sa nu-i bombardam cu mailuri.Cum eu am fost singura care am cerut adresa,inteleg ca va e teama ca eu sa nu fiu agresiva si sa nu-i bombardez cu mailuri.Nu era asta intentia mea.

Sincer mie nu mi-e clar deloc la ce foloseste lista cu nume,nr comanda si data comanda.Fiti sigure ca LR are toare datele astea.Se filtreaza nr clientilor din RO si comenzile plasate dupa data de 10 iulie.
Cum credeti ca au blocat conturile numai pt clientii din RO?

Persoana care i-a raspuns lui Saddie stia (evident!) de problema noastra,dar cica nu stia ca n-am fost anuntate in mod oficial ca s-au sistat livrarile de la data de....

asa ca va intreb inca o data : la ce credeti voi ca ar folosi o lista cu numele noastre si comenzile nesosite,din moment ce ei le stiu cat se poate de bine?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns brianna spune:

Nu stiu daca conteaza, dar va dau si datele mele:

nr client: 529576269, comenzi in datele

06 iulie, 14 iulie, 20 iulie, 26 iulie, 31 iulie

Multumesc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gama spune:

ei nu vor livra niciodata printr-o firma care nu-si are reprez.acolo, si eu pers cred ca s-au suparat ptr ca nu s-au inteles cu posta ro ptr asig.coletelor, adica daca pierderea lui a fost in int.RO, atunci......

si Matei(2.aug2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

Ce-o fi asta?
http://209.85.135.104/search?q=cache:FMHC50T3YU0J:forum.spamcop.net/forums/lofiversion/index.php/t6711.html+adress+La+Redoute.fr&hl=ro&ct=clnk&cd=1&gl=ro&client=firefox-a

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gama spune:

Jasmine, poate-i ajutam cu centralizarea datelor.....ca se misca cam greu!!!Si eu sunt sigura ca au o evidenta clara, nu poti gestiona vz la nivel de continente daca esti neorganizat!Eu ce nu inteleg este de ce nu ne spun sa ne alegem produse in valoarea comenzilor neonorate, si in ac fel o rezlv mai simplu, iar ca sa emita niste file de cec in loc sa trimita banii inapoi direct din cont unde i-au primit, iar nu inteleg de ce prefera!!!!

si Matei(2.aug2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

Saddie,eu sunt "pentru" a trimite peste tot.Sa vedem cum voteaza si celelalte fete.
Jasmine,nu te supara,eu imi exprimam parerea ca un mesaj colectiv e de ajuns,doar se cunoaste situatia,nu vad rostul de a primi persoana respectiva nenumarate mesaje cu acelasi continut(si asta e o forma de agresivitate).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

quote:
Originally posted by gama

Jasmine, poate-i ajutam cu centralizarea datelor.....ca se misca cam greu!!!Si eu sunt sigura ca au o evidenta clara, nu poti gestiona vz la nivel de continente daca esti neorganizat!Eu ce nu inteleg este de ce nu ne spun sa ne alegem produse in valoarea comenzilor neonorate, si in ac fel o rezlv mai simplu, iar ca sa emita niste file de cec in loc sa trimita banii inapoi direct din cont unde i-au primit, iar nu inteleg de ce prefera!!!!

Magda si Matei(2.aug2004)



Nu prefera asa din acelasi motiv pentru care au sistat livrarile:nu ajung toate coletele la destinatie si vor sa traga linie .

Mergi la inceput