*** LA REDOUTE (29)***
Raspunsuri - Pagina 18
danet spune:
Ieri a primit inca o dovada despre cat de stupizi sunt cei de la posta. Am comandat un costum de baie care mi-a sosit intr-un plic ( cred ca il stiti deja ) .
Postasul mi l-a lasat in cutia de scrisori pe jumatate afara, ar fi putut sa-l ia oricine trecea pe acolo . Noroc cu vecina mea care l-a luat imediat si mi l-a adus.
Este de fapt a doua oara cand mi-l trimit , probabil prima data s-a intamplat acelasi lucru .
Asa ca dintr-un anumit punct de vedere ii inteleg pe cei de la LR , cred ca e exasperant sa tot trimiti rambursuri la fiecare trei colete si evident neprofitabil.
Ma gandeam ca poate ar trebui semnalat la cei de la protectia consumatorului ,sa facem ceva valuri poate se schimba ceva.
cin spune:
BUna
nu stiu ce sa zic ... parerea mea e ca, dupa cum spunea cineva, sabine vrea doar sa-si usureze munca si ii este mai simplu sa ne descurajeze in felul asta...
acum am terminat de facut un cont pe adresa din Romania ..
Jasmine spune:
quote:
Originally posted by cin
BUna
nu stiu ce sa zic ... parerea mea e ca, dupa cum spunea cineva, sabine vrea doar sa-si usureze munca si ii este mai simplu sa ne descurajeze in felul asta...
acum am terminat de facut un cont pe adresa din Romania ..
si ai curaj sa dai si o comanda?Sau ai vrut doar sa vezi daca poti sa faci contul?
pe mine ma mananca undeva sa dau o comanda ACUM,sa vad ce ce intampla.
nu credeti ca e un bun moment sa-i scriu Sabinei despre "cazul Osaka"?Sa vad si eu ce raspuns are.
madau spune:
Ce-i cu "cazul Osaka"?
Madau si
Alexia Miruna (15 dec 2005)
poze pana la 1 an, de la 1 la 2 ani, Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar 
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2
votati mica dansatoare
claujro spune:
Jasmine, imi pare rau ca te dezamagesc...nu am primit raspuns de la prietena mea. Iti dai seama ca iti scriam imediat cum primeama mailul...
Jamine a primit un colet care era pt o tipa din Japonia ![]()
Claudia, mamica de Matei (15.12.2003) si Mara (30.08.2005)
Eforie Nord- 10 iunie 2007
cin spune:
Eu acum n-am bani, dar am cosul pregatit...pe contul sotului, ca pe al meu nu pot intra ![]()
acum citesc pe site conditii si alte minuni
diana_jors spune:
Eu zic ca mai bine facem o pauza cu comenzile, si sa nu dam acuma gramada... ca daca nu vorbeste serios ca n-ar mai livra, poate chiar se enerveaza si taie Romania ![]()
Diana
de
Alex (23 aprilie 2007)
Jasmine spune:
quote:
Originally posted by claujro
Jasmine, imi pare rau ca te dezamagesc...nu am primit raspuns de la prietena mea. Iti dai seama ca iti scriam imediat cum primeama mailul...
Jamine a primit un colet care era pt o tipa din Japonia
las' ca pricepe Sabine si in engleza mea de balta.Numai ca nu prea am timp acum la birou.Da' e musai sa-i dau un pic cu firma in cap
claujro spune:
Jasmine, ia textul!!!!!!!!!!!!!
Madame,
Je viens vers vous, en vous adressant cette lettre, pour éclaircir certains problèmes de communication et de service. J’aimerais préciser que par cette lettre je me permets de parler aussi au nom d’autres clients fidèles de La Redoute.
La Redoute, certainement a beaucoup des demandes partout dans le monde, mais par ses clients roumains, La Redoute n’a pas gagné que des « clients », mais des « clients fidèles » qui ont amené d’autres clients en augmentant les achats de La Redoute. Le problème qui se pose c’est bien la livraison. Si les colis reçus arrivent avec les produits commandés et malgré la taillé correcte indiqué, le produits n’allaient pas, cela n’est pas la catastrophe. Il y a cette option de les retourner et êtres remboursé. Pas de problème ! Par contre, quand les colis arrivent, comme dans mon cas, avec totalement autres produits, pas au moins un dont j’ai commandé, là ce n’est ni la faute de la poste, ni de mon pays. Le colis dont j’ai reçu devrait arriver au Japon. Sur le colis était collé une étiquette pour le Japon et la mienne. Il était évident que ce colis ne m’était pas destiné et mon colis se trouvé dans les bras d’une japonaise. Quoi faire ? Parce que de le retourner, cela va me coûter beaucoup pour une faute qui n’est pas la mienne et de plus moi, je reste toujours sans ma commande et la fille japonaise aussi.
Je comprends bien que pour certains cas on peut dire « c’est bien la faute de la poste », mais ce n’est pas toujours valable et surtout en donnant la faute seulement sur la poste roumaine. Si vous ne voulez pas des clients fidèles, je me pose la question sur votre compétence générale tout simplement. C’est très, même trop facile à dire que c’est la faute de votre pays et nous faire « payer nous » pour cela en résiliant les commandes vers ici. Je pense que la vérité est quelque part au milieu et je pense que des solutions pour contenter tout le monde existent aussi. Il faut juste prendre le temps de mettre en route un system de communication, de livraison et pour cela nous, on est ici et nous sommes près, vos clients fidèles, à collaborer. Nous restions ouverts et on attend de vous, des professionnels, la même ouverture.
En vous remerciant de m’avoir lu et compris – j’ose espérer- on attend vos propositions, en vous adressant, Madame, mes salutations distinguées.
claujro spune:
Prietena mea zice sa facem reclamatie la Strasbourg pe motiv de discriminare! ![]()
Edit: cam alambicat textul ala pt mine
...sper ca a inteles corect ce i-am cerut sa scrie, Jasmine, ce parere ai?