Contractii nedureroase (2)

Raspunsuri - Pagina 23

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gill spune:

Salutare mamici dragi!
Lumsta.........sper sa ne putem incuraja reciproc....cat despre contractii.....cum se manifesta la tine......sunt dureroase sau nedureroase?.......sunt constante sau intermitente?........ti-a recomandat med vre-un tratament????

GUGU.....eu am colul 2,7 cm de la 24 sapt......uneori se mai lungeste prin repauz la pat.......alteori nu.....cazul meu......important este sa fie inchis si sa eviti orice efort sau suparare

Eni.....felicitari pt bebelina......s-a dezvoltat super majoreta] .......
cat despre dr.........nu il poti schimba?......stiu ca sunt multi medici buni si de treaba in Sibiu........
Sanatate si aveti grija de voi!

GILL
29+..si "printzesa"mamei-"binecuvantarea lui Dumnezeu"SARITA
Au mai ramas 9 saptamani....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

Fetelor eu am colul de 2,4 si dr a zis ca trebuie sa stau cam mai mult la pat si ptr contractii no-spa.


anca 29+

Maria
poze





Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns g24hit spune:

hello.
ce mai faceti?
GILL ce mai faci??????????
anca cum mai e cu contractiile? stai cuminte la pat?
eu am avut cateva zile mai rele....sper sa mai cedeze....vreau sa fie bine ,sa mai poata creste bebeluta. DOAMNE AJUTA !

ENI 27+ IULIA

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lumsta spune:

hello fetelor!
sa va spun cate ceva despre contractiile mele: nu sunt dureroase...dar au fost cam dese(1/ora)....acum s-au mai cumintit, cu tratament( gynipral 6/zi).
daca stau cuminte vad ca e mai bine.
si oricum de cand v-am gsit pe voi m-am mai linistit...am vazut ca nu trebuie decat rabdare, perseverenta si incredere! sunteti niste curajoase toate!
bafta multa! sa le fie bine bine piticilor!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lumsta spune: