Fulguleti de noiembrie-decembrie 2006 (49)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Teutz spune:

Roxanica, prin ce cosmar ati trecut!!! Davidutu dulce si mamica curajoasa! Bine ca sunteti acasa si ati scapat din nenorocitul ala de spital! Am plans in hohote! Nici nu vreau sa ma gandesc ce a fost in sufletul tau cand ti-ai vazut puiutul pe patul ala de spital! Doamne dumnezeule!!! Cum mama naibii e posibil ca in secolul 21 sa se puna dignostice dintr-o privire, fara sa se faca macar o analiza???! Cum se apuca idiotii sa bage antibiotice si o gramada de alte medicamente intr-un bebelus, fara sa stie un diagnostic sigur???! Tremur de nervi!!!! Nenorocitii astia merita stransi de gat si trimisi sa adune gunoaiele din parc, ca la altceva nu sunt buni, n-au nici o treaba cu medicina!!!! Nu spune nimeni ca nu sunt in Ro si medici buni, dar sunt putini, din pacate!

Teutz de Alexia Iarina (10.12.2006)
Poze Alexia
www.geocities.com/mami_nov_dec_06/" target="_blank">fulguletii nostri

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns flore26 spune:

Poate fetele din Timisoara imi recomanda si mie un doctor pediatru BUN!

FLORE ALESSIA LIANE ( 16-12-2006)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dianocica spune:

cum deschidem capitol nou credeam ca e stiinta dar nu e chiar asa..
1. subiect nou- titlu in consecinta
2. in alta pagina dati reply with quote la ultima deschidere de capitol
3. scoateti {quote} si {/quote} si dati ctrl+a (selecteaza tot) si ctrl+x (adica cut).
4. inchideti fereastra asta si dati ctrl+v(paste) in fereastra cu subiectul nou.
5. gata! ati deschis capitol nou! ( daca va amintiti si sa puneti link de la ultimul capitol...ar fi perfect...daca nu, ca mine, editati dupa aia, ca de aia s a inventat butonul....)

6. un mesaj de incheiere si unu' de bun venit si gata. doctor se cheama....