"Sa spunem sau nu" reloaded - studiu de caz

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns principe spune:

donia

cred ca abia acum am inteles bine, este o mamaica de pe forum??? nu este o mamica din cercul tau de priteni.
pai poate ar fi bine sa o inviti sa participe la acest topic ,s-au sa selectezi anumite inform de aici din acest topic care tu crezi ca sunt mai relevante ,mai ne agresive si la subiect si sa i le trimiti.
ma prind in hora,atita timp cit topicul nu este agresiv,si putem colabora demn ca persoane rationale ,fara atacuri si reprosuri.

donia te felicit pentru spiritul tau practic.

monica mamica de print

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madaluta spune:

Mie mi s-ar fi parut mai corect sa ii scrieti mesajele prin PM daca tot vorbiti despre o persoana anume si nu la general ,despre greselile pe care le facem noi mamele in crestrea copiilor nostri...
Donia, nu vreau sa te supar...dar asta e parerea mea...

Madalina +Darius Cristian ( 14.12.2006 )

poze Darius
www.rockyou.com/show_my_gallery.php?instanceid=54197687" target="_blank">Slideshow Darius,

Slideshow botez Darius,

SITE FULGULETI,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Laura13 spune:

dragi mamici....
cred ca in primul rand trebuie sa ne facem clar intelese ca nu dorim raul acelui copil si nici mamei nu vrem sa ii facem viata grea. dar, cred, ca ccc copilul trebuie sa fie intotdeauna pe primul loc. inainte de servic, de comoditate, de orice. cred ca trebuie sa inteleaga ca daca copilul nu a avut nimic la momentuil in care i s-au dat acele lucruri, nu inseamna ca nu va fi afectat mai tarziu in viata. trebuie sa se gandeasca pe termen lung, la viata copilului si nu doar ca azi nu a patit nimic. eu asa fac pentru copilul meu.

Laura lui Daniel - 14.11.2006
Poze Daniel

slideshow Daniel

Mamici din Iasi

www.geocities.com/mami_nov_dec_06/" target="_blank">Fulguleti noiembrie-decembrie 2006

Mergi la inceput