Probleme RDS

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns adriana spune:

Si eu am necazuri cu ei.
Elisor, da-mi si mie adresa directorului, daca o ai, unde sa pot face o plangere. Din oct 2006 le-am trimis cerere sa-mi intrerupa netul pentru ca plec din tara si ei continua sa-mi trimita facturi si sa ma incarce ca si cum l-as folosi.. Sunt foarte revoltata de indolenta lor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ankalaura spune:

Eu i-am bombardat pe toate partile - fax, mail, telefoane, audienta, scandal, cerut numar de inregistrare, sunam dupa 10 minute iar.. si tot asa.
Ori s-au saturat de mine, ori nu stiu ce s-a intamplat, ca nu am mai avut probleme de o gramada de timp.
Oricum, nu regret Romtelecomul nici o secunda! Mai bine sun de pe mobil daca am o urgenta! Cand ma gandesc cat de mult plateam la Romtelecom fara sa vorbesc mi se face rau din urma!
Ana, daca nu rezolvi, zi-mi mie numarul si adresa ca sun eu in numele tau, si sa vezi ce rapid iti remediaza

Anca si papusica Eliza (26.august.03)
Eliza

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns NinaR spune:

quote:
Originally posted by codruta_grg

quote:
Originally posted by NinaR

quote:
Originally posted by gabrielle74

Multe pers se plang de RDS .

lidiana



Mda... si eu care ma gandeam sa renunt la Romtelecom in favoarea RDS. Se pare ca nu ar fi o alegere tocmai buna.

Nina



Eu am renuntat la romtelecom in favoarea UPC.

Codruta & Petra Alexandra

asa crestem noi



Ce inseamna UPC? Scuze pentru ignoranta

Nina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lala_D spune:

UPC = fostul Astral
Si eu am la ei si sunt super multumita

O zi excelenta tuturor !
Lala.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ana06 spune:

Va multumesc pentru raspunsuri,am sunat la OPC si am vorbit cu o doamna f.amabila, din pacate nu pot sa ajung la sediul RDS ca sa fac si o sesizare scrisa astazi dar maine cred ca ma duc la director direct!
Ankalaura,iti multumesc, eu sunt din Constanta daca nu rezolv apelez la tine

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elisor spune:

quote:
Originally posted by adriana

Si eu am necazuri cu ei.
Elisor, da-mi si mie adresa directorului, daca o ai, unde sa pot face o plangere. Din oct 2006 le-am trimis cerere sa-mi intrerupa netul pentru ca plec din tara si ei continua sa-mi trimita facturi si sa ma incarce ca si cum l-as folosi.. Sunt foarte revoltata de indolenta lor


Daca esti din Brasov te pot ajuta! Am fost la sediul central, unde au birourile.

Eli cu Andreas (17.08.1998) Bianca (13.06.2005)

www.dropshots.com/dansaueli" target="_blank"> foto 1, foto 2

"Daca un copil traieste in LAUDE, invata sa APRECIEZE.
Daca un copil traieste in SIGURANTA, invata sa aiba INCREDERE.
Daca un copil traieste in ACCEPTARE si PRIETENIE, INVATA SA IUBEASCA LUMEA"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adriana spune:

Ai dreptate, am uitat sa zic ca in Bucuresti am avut necazuri cu ei. Mersi oricum

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ymcar spune:

quote:
Originally posted by Gabi_K

in general si eu sunt multumita de rds, si de net, si de telefon.
Inainte am avut xnet dial up (no comment) si romtelecom (jaf de zile mari de la om la om) Avem probleme max. de 1-2 ori/luna, in general se rezolva in max. cateva ore.

Gabi(ex- gabibarta)+Robert(20.05.1997)+Lili(17.05.2002)



Maxim de 1-2 ori pe luna si esti multumita?!?! Nu te supara, asta nu este serviciu, e carpeala! Stii... ma intreb... dca tu ai intarzia cu plata sau le-ai vira mai putini bani, asa, din greseala, "de 1-2 ori pe luna" (bine, de 2 ori nu se poate....) ei cum ar reactiona?! Eu as pleca imediat de la un furnizor care are pene de 1-2 ori pe luna. M-am saturat de carpaci, amatori si indolenti. Ca pica o data pe an cand e furtuna si se rupe un cablu inteleg, e ok, se intampla peste tot in lume. Dar o medie de 1-2 pe luna este clar dovada de diletantism sau echipamente/materiale de toata cacaoa.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ankalaura spune:

quote:
Originally posted by ana06


Ankalaura,iti multumesc, eu sunt din Constanta daca nu rezolv apelez la tine



Nu-i nici o problema. In Constanta sunt ceva probleme, de la inundatia aia mare din toamna. Mama e tot in Constanta, si i-am rezolvat si ei problemele instant! Din pacate, dupa faza cu inundatia, mama a avut probleme cam la 2 saptamani, dar din decembrie incoace nu a mai avut deloc.

Anca si papusica Eliza (26.august.03)
Eliza

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana d spune:

Imi pare rau ca aveti probleme dar eu nu am nici un cuvant rau de zis despre RDS. Am Internet si telefon de aproape un an dar nu am avut decat una, doua probleme minore de intrerupere o juma de ora-o ora. Si vecinii, parintii, alte rude care au, tot asa fara probleme.
Nu generalizati,poate e o zona cu probleme tehnice temporare, am inteles ca sunt intr-o campanie de modernizare a retelei, baga fibra optica, schimba cabluri.. poate asta o fi.Si preturile sunt super, mai ales la telefon.
De cand avem RDS aia de la Romtelecom fac spume ca ne-au pierdut de client, acum platim doar abonamentul si folosim romtelecomul doar in we si seara. Ne bombardeaza cu oferte. E mult mai ieftin sa suni de la RDS la romtelecom decat de la romt. la romtelecom. Ciudat nu?


Fetele mele

Mergi la inceput