Paciente optimiste si gravi dr.Tutunaru(27)
Raspunsuri - Pagina 12
Iyoana spune:
Aylin, imunosupresoarele sunt niste medicamente foarte puternice, care se dau in cazul unor boli foarte grave. Dr. Matei ne-a spus ca sunt similare citostaticilor sau chimioterapiei.
Sotul meu a suferit de o boala grava si acum se afla inca sub supravegherea medicilor, cu analize periodice, etc...Bine, ca ultimele analize au iesit foarte bine, se pare ca boala a dat inapoi, in schimb trebuie sa se ingrijeasca in permanenta, sa respecte regimul etc. Banuiesc ca la acel moment, medicii nu au avut de ales si a trebuit sa urmeze acest tratement, dar puteau macar sa ne spuna ce efecte ar putea avea. Cred ca ar fi donat atunci o rezerva de spermatozoizi la banca de sperma, mai ales ca eram impreuna si atunci si vorbeam de casatorie.
Si da, am fost diagnosticati cu azoospermie, un diagnostic care a cazut ca un fulger asupra noastra. in mod normal, daca urmatoarele analize ies bine (inclusiv microdeletia cromoz. Y), vom opta pentru biopsie testiculara, dar din pacate, raman sceptica.
Spune-mi, te rog, voi ati facut aceasta analiza, si daca da, de ce v-a fost recomandata? Ca tu esti gravida acum...si natural???!!!!
iyoana
Iyoana spune:
Si mai vreau sa-ti spun Aylin, ca toti medicii pe care i-am vazut vineri (Dr. Ciurel, urolog, Dr. Matei, biolog si dr. Tutunaru) au spus ca din cauza acestor medicamente se intampla acum asta.
Si nici nu e greu: intri pe net pe prospectul medicamentelor in cauza si vezi ca la 400 mlgrame dau infertilitate. Sotul meu a luat 1100 mlgrame / zi timp de un an, daca nu - ajungea la dializa.
iyoana
Avalon spune: