ce parere aveti despre RDS tel???
Raspunsuri - Pagina 2
cristina22 spune:
am scapat de stresul cronometrarii convorbirilor in romtelecom!!! Avem RDS! de vreo 2 ani!
cristina si nazdravanul Andrei
claujro spune:
Si noi am primit "cadou" postul telefonic RDS, nu platim abonament datorita faptului ca avem internet de la o firma care a fost ulterior cumparat de RDS.
Acum mi-a venit in cutia postala un pliant de reclama, de-al lor care contine si o oferta la Digi TV. Chiar m-ar interesa pt ca m-am saturat de nesimtitii de la Astral (aka UPC).
Claudia
Poze parinti
Poze Mara si Matei
otiliarusu spune:
Dar sunteti multumiti de calitatea serviciilor oferite de RDS? Nu doar de faptul ca avem multe minute in retea si Romtelecom!!! Dar cand "moare telefonul" si nu ai ce sa le faci....ca au doar numere de RDS la service abonati.....sau ca,mereu, ei nu sunt de vina de calitatea serviciilor oferite?!
Per ansamblu si eu sunt multumita,, chiar am renuntat la Romtelecom, avem si mobile etc, dar ramine nemultumirea din momentele in care telefonul e mort si tasta 0 nu merge si altele..........poate mai apare si altul la fel de ieftin totusi!!!
Bogdan,minunea pentru care trebuie sa multumim cerului in fiecare clipa(1 noiembrie 2004)
http://pg.photos.yahoo.com/ph/drog78/my_photos
Dana_ch spune:
Si eu am tot RDS sunt multumita,la inceput murea telefonul tot timpul,dar in ultima perioada de cand au pus fibra optica nu am mai avut probleme,concluzia e mai bine mai ales tarifele. Eu vorbesc cu Germania mult si cel mai mult mi-a venit telef 800 mii lei vechi.
Poze cu Lucas
poze noi
vickyfilip spune:
quote:
Originally posted by otiliarusu
Dar cand "moare telefonul" si nu ai ce sa le faci....ca au doar numere de RDS la service abonati.....
au si numere romtelecom la serviciul relatii cu clientii:
- tehnic: 021.30.10.888
- comercial: 021.30.10.878
otiliarusu spune:
In aceasta ideea trebuia sa-mi pastrez si Romtelecomul?.....Fara sa supar pe nimeni...............dar exista si numar de mobil? Sau, ca sa adancim problema, de ce de acest numar de telefon(romtelecom) nu stiu nici d-nele de la caserie si birou relatii clieti-caserie?! De ce d-nele cu pricina sunt mereu pe linga situatie....cand le iei a intrebari? De parca nu dansele ar trebui sa fie bine informate?!
Noi suntem obisnuiti sa ne multumim cu putin....dar asta-i o intreaga poveste, ca doar o sa-mi ziceti "daca esti nemultumita de ce mai ramai cu RDS?!"...asta e "traim in Ro si asta ne ocupa tot timpul".
Bogdan,minunea pentru care trebuie sa multumim cerului in fiecare clipa(1 noiembrie 2004)
http://pg.photos.yahoo.com/ph/drog78/my_photos
vickyfilip spune:
ce sa iti zic... doamnele de la casierie se ocupa de incasat banii, eventual informatii sumare. pentru probleme mai in detaliu exista relatii cu clientii, comercialul...dar, intr-adevar , un numar de telefon ar trebui sa stie :)
a, si ar trebui sa scrie pe contract numerele de telefon unde sa suni in caz de perobleme..
Messa spune:
In comparatie cu Romtelecomul, desigur si RDS si Astral sunt doua optiuni foarte bune. Dar cei care au Astral (UPC) sa nu-si imagineze ca daca trec pe RDS il apuca pe DD de picior si nici invers - e cam tot aia. Plus ca au un sistem idiot, in loc sa-ti vina nene factura frumos pentru toate serviciile, vine o factura pentru telefon, una pentru net si nimic pentru cablu, trebe sa mergi pe picioruse sa-l platesti ca prostu' la casierie, desi de ceva vreme s-au inventat si prin romania viramentele bancare.
otiliarusu spune:
La caserie exista intr-adevar doamne- casiere pentru incasat banii, dar exista si birou de relatii cu clientii....deci lasati "vrajeala" cu "tanti care trebuie doar sa incaseze banii", ca d-nele celelalte sunt pentru "relatii clienti", nu pentru a vinde varza! Si sa va mai zic niste chestii: daca exista un contract in care am specificat o adresa de mail(perfect valabila) la care sa mi se trimita factura...de ce a trebuit sa sun si sa cer de vreo 10 ori sa mi se trimita?!
Sau alta: mi s-a stricat primul telefon primit de la RDS: am primit la schimb unul deja folosit, fara carte tehnica...de nici nu stiu tot ce se face cu el(ca e unul de generatie mai noua, cu afisaj). Acum nu mai functioneaza bine tasta 0...am sunat la RDS si mi s-a zis ca nu se schimba ci daca ma nemultumeste sa-mi cumpar altul. Acum sincer nu stiu daca are rost sa mai iau o data contractul sa-l mai citesc sa vad ce prevede acolo, dar daca e stricat si renunt la RDS ce dau inapoi?
Si, apropo: in toate contractele de genul....se specifica ca ei nu sunt de vina pentru ce se intimpla in caz de ...si de ...Dar de ce nu se garanteaza clar anumite chestii de care efectiv am nevoie, ca de exemplu numere pentru tehnic in alte retele(mobile), service la aparate(sau sunt prea proaste cele date de ei pentru a le schimba ori repara?).
Sau: de ce nu pot, dupa ce expira peroada de un an prevazuta in contract sa schimb tipul de abonament(nu doar pentru unul cu mai multe minute in RDS-Romtelecom)?
Da, ramin deocamdata la RDS, dar vom avea si alte optiuni pe viitor!vickyfilip, gresesc sau chiar lucrezi la RDS?! Ca asa mi se pare si, daca da, poate ai putea sa semnalezi cate ceva.
Bogdan,minunea pentru care trebuie sa multumim cerului in fiecare clipa(1 noiembrie 2004)
http://pg.photos.yahoo.com/ph/drog78/my_photos