Ingineri, fosti, viitori...:) (5)

Raspunsuri - Pagina 28

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns katik spune:

da' ce harnicutze sunt ele, inginerele!!!!

iepumic, fain te-ai distrat!!! ia vezi, poate o faci si deseara (ca doar e inca we). cit despre zmeura as veni si io. la mine in casa numai eu pap zmeura, ceilalti au interdictie ca fac alergii urite (se umplu de bube), drept urmare nici nu cumpar ca sa nu le fac pofta.
otilia, cred ca io ma pregatesc acum de nopti nedormite.

kuki, AMR e in felul urmator: 23 aug dupa calcule, 17 aug. dupa eco iar dr. a zis ca sigur va veni mai repede la cit ma agit si la cit de mare este.deci, om vedea... la noi vremea e bunicica, adica e pe placul meu: 24 grd, cu soare si norisori. la pescuit nu ma mai duc ca mi-e tare greu cu gropile astea.

ioana, fain te-ai distrat!!!! bine ca sunteti bine! felicitari pt. sapt.38. io zic ca nu iese sapt. asta. e mai bine in burtik!!! frumos nume i-ati gasit la bb!!! noi inca n-avem nume, n-avem nasi, n-avem bagaj de spital, n-avem camera aranjata, n-avem............ dar avem...timp (ca la ardeleni).

pupici speciali pt. chimiste!!!!!

ma duc sa ma intind un pic, poate se hotareste si vecinu' sa se culce si va fi liniste (bate ceva cuie, sau asa ceva).

34+ +Krisztina (28.07.2003)
http://pg.photos.yahoo.com/ph/katiktm/album?.dir=e12f

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns raresionut spune:

Aime, e o diferenta de 6 ani intre noi, iar sectia care am terminat-o eu nici nu era pe atunci- ingineria mediului.Dar si asa avem cunostinte comune de profesori, materii,laboratoare...iar pentru inginerele curioase am descoperit(dupa cum am spus) ca ma cunosc destul de bine cu lunna27.
Va pupam.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iepumic spune:

Aime, pai tu esti inginer model, zau asa! Avem aici numai fete tehnice si muncitoare...sa ne fie cu noroc!