Inca o experienta negativa la Medlife

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Baby1320 spune:

Nu vreau sa ma gandesc prin ce ai trecut. Nu pot nici comenta diagnostice si tratatmente ca nu sunt medic.

Insa, daca tot ati deschis subiectul Medlife. Si noi suntem insrisi acolo. Ce pot sa spun este ca e foarte curat, foarte rapid, foarte draguti medicii insa ireal de scump. O zi de spitalizare 1.200 RON ? Come on, e jignitor pentru niste oameni chiar si cu un salariu mare. Probabilitatea sa ai nevoie de internare o sigura zi, e destul de mica. Prin urmare, sa te coste 2 nopti acolo 2.400 RON ? Nu stiu, dar la capitolul preturi sunt nesimititi de-a dreptul.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ruxandra_sb spune:

Pare rau.

Dar de ce ati ajuns la Matei Bals??
Acela este spital pt boli infectioase..


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roli25 spune:

Dupa ce am avut tangenta cu d-na dr. patron de la Medlife, am decis ca nici nu voi mai calca vreodata pe acolo.
Bine ca ati ajuns pe maini bune. Sanatate!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crystall spune:

Citat:
citat din mesajul lui ruxandra_sb

Pare rau.

Dar de ce ati ajuns la Matei Bals??
Acela este spital pt boli infectioase..





...Pai ce este o infectie? Un Proces rezultat din patrunderea si dezvoltarea in organism a unor agenti patogeni (paraziti, microbi sau virusi) si din reactia tesuturilor/organelor la acest atac.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ruxandra_sb spune:



Grigore Alexandrescu trimite la cele 2 spitale de infectioase (Matei Bals si Victor Babes) cazurile pe care nu are voie sa le interneze el.. gen entero-viroze, rotavirus, scarlatina, etc.

In schimb Grigore Alexandrescu trateaza pneumoniile.







Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Celena2 spune: