Gravidute cu tromobofilie -cap 13-

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns valy27 spune:

offf musette-imi pare f rau pt tine si ca trebuie sa treci prin asa ceva.
cand vad ce suferinta e pe capul teu...nici nu ma mai pot gandi la simptomele mele -de la fraxiparina-acum imi ciuruiesc picioarele ca sa-mi pot pune gheata,ca pe burtica e mai greu.imi pare tare rau
rezistentele si dimerii se masoara din sapt 20???

_
fiv 1 reusit-promed, tratament sarcina:cetebe2/zi,femibion,acid folic,magneB6,fraxiparina0.4.utrogestan200mg 3/zi.
MTHFR A1289C-HETROZIGOT,PAI 1 -HETROZIGOT.
+14 sapt, doamne ajuta in continuare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danezza spune:

elena, stai foarte bine la rezistente, stai linistita!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Musette_1982 spune:

valy, in ce am mai citit eu din protocoale de pe afara, intr-adevar rezistentele sunt relevante dupa 20s. Acum, dr. U cred ca a vrut sa fie mai precauta cred. Mi-a cerut valorile incepand cu 16s. Tot de atunci a inceput sa imi introduca noi doze de anticoagulant... Vorbeste cu cine te monitorizeaza si intreaba. Eu am intrebat-o la 13 saptamani cand am fost prima oara la Fundeni. Cand ar trebui sa incep sa va trimit primele valori ale fluxurilor? Si femeia mi-a zis ce considera ea.

MTHFR C677T - homozigot si PAI 4G/5G - heterozigot.
2 avorturi spontane - 5s in 2010 si 4s in 2011
Tratament: Fragmin 5000 (seara) + 5 Fragmin 2500/saptamana (dimineata - luni, miercuri, joi, vineri, duminica),
3 NoSpa forte, 3 Magne B6, Femibion 2, acid folic 5 mg, Vitamina C 1000, Aspenter
in 25+ cu Marin Constantin

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns valy27 spune:

mersi musette-
sa aveti o saptamana linistita-fara mari probleme.

_
fiv 1 reusit-promed, tratament sarcina:cetebe2/zi,femibion,acid folic,magneB6,fraxiparina0.4.utrogestan200mg 3/zi.
MTHFR A1289C-HETROZIGOT,PAI 1 -HETROZIGOT.
+15 sapt, doamne ajuta in continuare.

Mergi la inceput