Micadan! Atentie la garantie!

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns paisacodruta spune:

Buna,
Cei de la Domo au PROCESE VERBALE DE Predare -Primire TIP pentru electrocasnicile stricate in garantie, eu nu stiam fireste de ele, dar le-am vazut cand am ajuns in magazin cu masina erau deja pregatite.
Citeste certificatul de garantie bine si undeva trebuie sa apara la Termeni lucrul acesta "vanzatorul e obligat in 15 zile calendaristice sa repare sau sa inlocuiasca electrocasnicul".
Eu asi suna dupa ce trece vremea asta la ei ,i-asi anunta ca a doua zi ma duc cu electrocasnicul in magazin si voi astepta conform legii 15 zile calendaristice sa imi rezolve problema, daca dau de inteles ca nu sunt decaord asi suna la numarul de contact care apare pe situl DOMO si le-asi spune toata povestea.
Mai trebuie atasat la procesul de predare -primire urnatoarele : certificatul de garantie in original, copie factura ( NU ORIGINAL) si copie bon fiscal.
Succes.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Fomalhauti spune:

Ei, bine, vineri m-a "vrajit" un tip de la Domo. Azi a sunat sotul meu din nou si i s-a spus ca, nu, ei nu au nimic de-a face cu garantia.

Nu mai am decat sa astept un raspuns de la ANPC. Probabil imi voi cumpara o alta masina de spalat. Avand in vedere ca nimeni nu mi-a recomandat un service bun voi incerca numai sa iau o masina mai buna, sa vedem cat "ne tin curelele".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns paisacodruta spune:

Asa mi-au spus si mie initial ,ca ei nu au nici o treaba ,ca sunt simpli vanzatori si sa sun la garantie ca ei nu mai au ce face,ca si ei au drepturi ca vanzatori etc...eu nu m-am lasat m-am certat cu ei ,daca legea zice clar ceva sa o respecte....
Mi-am luat alta masina a doua zi , dar demersurile le-am facut ,nu i-am lasat cum au vrut ei ....am dus masina in magazin si dupa 14 zile cand m-au sunat ca imi dau alta noua aveam 2 variante ,sa am 2 masini noi in casa sau "m-am gandit eu " sa iau altceva de banii respectivi .
Initial mi-au zis ca nu pot ,trebuie sa iau masina , am sunat la numarul lor de pe sit la Bucuresti am vb in fata lor la telefon si cei de la Bucuresti mi-au zis ca pot lua altceva fara probleme daca am negare la electrocasnic.


Deci eu va sfatuiesc , desi intentionati sa va luat alta masina de spalat,ar trebui sa NU VA LASATI si sa rezolvati problema cu ei.
Nu e normal ce se inatampla.....
Eu nu sunt certareata de felul meu pana simt ca cineva isi bate joc de banii ,munca si dreptul meu
Bafta..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Fomalhauti spune:

Da, Codruta, nu e normal. Si zau ca nu ne scaldam in bani. Dar am obosit, am vorbit de atatea ori, m-am certat cu atata lume....

Pe de alta parte am experienta repararii masinilor de spalat, adica stiu ca atunci cand se strica ceva dupa foarte putin timp se strica altceva. Eu am trecut o singura data prin asta, adica timp de 6 luni am facut o reparatie dupa alta si pana la urma am renuntat. Si am platit in 6 luni aproximativ o jumatate de masina de spalat. (Masina nu mai era in garantie, pana acum chiar nu am mai patit-o cu alta masina in timpul garantiei.) Si mama mea a reparat doua masini de spalat pana nu s-au mai putut repara si a platit o gramada de bani in cateva luni (plus toate problemele legate de rufe). Asa ca eu nu am mai incercat sa repar o alta masina de spalat.

Masina de acum iese din garantie peste doua luni, oricum a fost proasta, adica oricum voi fi nevoita sa cumpar alta peste doua, poate trei, poate patru luni. Si, de fapt, oricum atunci cumpar (mai am o masina de spalat care functioneaza in casa), nu cumpar maine.

Nu este normal, fiecare ar trebui sa lupte pentru drepturile pe care le are teoretic. Ar fi mai bine pentru noi toti. Dar eu am obosit.

Am facut deja reclamatie la ANPC, trebuie sa-mi dea un raspuns. O sa fac o reclamatie scrisa si la Domo, dar mai mult nu mai fac.

(Asta e dispozitia mea in acest moment, poate se mai schimba.)

Mergi la inceput