Micadan! Atentie la garantie!
Multe viitoare mamici se intereseaza de maternitati: cum sunt doctorii, asistentele, cum sunt conditiile de cazare. Mai nimeni nu se intreaba cat de dotata este neonatologia unui spital. ( In Bucuresti exista cel putin un spital care sta minunat la toate capitolele cu exceptia neonatologiei!). De fapt, este oarecum justificata aceasta ignorare a neonatologiei: din fericire, uriasa majoritate a copiilor nu au nevoie de dotari speciale la neonatologie....
Tot asa majoritatea celor care cumpara electrocasnice nu-si pun problema ce firma asigura garantia. De fapt, cei mai multi nu au nevoie de garantie. Nici eu nu mi-am pus aceasta problema (asa cum nu mi-am pus problema neonatologiei la inceput). Ei, bine, ar fi bine sa va puneti aceasta problema. Fiindca daca aveti garantie prin firma Micadan s-ar putea sa va luptati tare ca sa obtineti reparatia la care aveti dreptul; sau s-ar putea sa va refuze reparatia din diferite motive.
Nu cred ca am mai avut de-a face cu firme care asigura garantia (a, ba da, a fost ceva cu calculatorul dar s-a rezolvat fara probleme). De data asta, la masina de spalat Indesit sunt deja la a doua defectiune majora. Si la al doilea "meci" cu Micadan, cu mitocania, cu lipsa de profesionalism si mai ales cu rea-vointa lor.
Povestea este lunga, cea care preia reclamatiile este politicoasa initial dar devine agresiva verbal daca ai nemultumiri (daca ii reclami pe cei de la service sau daca soliciti o alta persoana). Cel care vine de la service se poarta ca si cand l-ai fi deranjat, incepe prin a-ti explica pe un ton superior ca nu stii sa folosesti masina de spalat, ca este vina ta ca s-a stricat si nu ar trebui sa mai beneficiezi de garantie. Prima data am rezolvat problema cu scandal si scriindu-i pe mail sefului firmei (care, uimitor, mi-a raspuns). Acum insa par hotarati sa nu imi mai faca reparatia.
I-am reclamat deja la ANPC, sa vedem daca se rezolva ceva. Deocamdata insa am de asteptat, cu masina de spalat stricata. De acum incolo eu voi fi foarte atenta sa nu mai cumpar electrocasnice care au garantia la Micadan si va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru.
Si daca mai stiti alte firme neserioase (sau serioase) scrieti, va rog, aici fiindca presupun ca imi voi cumpara cat de curand o masina de spalat si chiar as vrea sa am garantia la o firma serioasa.
Raspunsuri
carmaw spune:
Buna
deci eu n u am acces la actele masini dar tot INDESIT am
Si eu am avut probleme am sunat la ploiesti(masina era la Campina) si nu va spun dupa cite telefoane au aparut..;tot cu refrenulca
=nu e bine amplasata
=nu am folosit o corect
si deci chipurile nu mai vin
In orice caz nu mai cumpar indesit!
Alex@Sara spune:
in octombrie 2004 am luat prima masina de spalat Indesit(prima de cand m-am mutat aici,ca la mama avea Bosh),si am avut destule probleme cu ea,la noi fiind apa super mega calcaroasa si schimbam rezistenta la 6 luni.In iunie 2008 si-a dat obstescul sfarsit(s-a ars palcuta electronica si la cat costa sa o schimbam,am zis PAS)si tocmai datorita sercice-ului impecabil oferit de cei de la Micadan,am luat tot Indesit .Cel putin la mine pe zona(Voluntari),sunt niste baieti tare de treaba,am colaborat super cu ei.De multe ori nu mai sunam la service ci ii sunam direct pe ei si in majoritatea cazurilor veneau in aceeasi zi.De vre-un an a ramas numai unul din cei doi cu care colaboram,si ultimile dati si-a luat putin nasul la purtare dar l-am pus la punct,ca eu nu stiu multe .Acum sper sa nu mai am probleme prea curand ,dar 99% din experientele mele cu Micadan(si am avut destule,credeti-ma )au fost pozitive.Chiar si cand am sunat la service tipele de acolo au fost amabile si dragute,si au urgentat treaba;adica au trimis baietii a doua zi desi initial ma programasera dupa 2-3 zile,dar le ziceam eu ca am copii mici si nu pot sta fara masina de spalat atatea zile-ceea ce e perfect adevarat
Imi pare rau de experientele tale neplacute cu ei,si sper sa rezolvi cat mai repede,ca eu una nu rezist mai mult de 2 zile fara sa bag la spalat ;-))
Luminita,mami de 3 nazdravani:
tero Stefan-Alexandru 02.09.2005
shoricica Sara-Maria 30.05.2008
trompetzica Daria-Ioana 03 08 2009
Merita sa bagati un ochi ....
ni-na spune:
Cand lucram in domeniu vindeam Ariston-Indesit cu inima deschis tocmai ca cei de la Micadan erau profesionosti.........ceea ce nu puteam spune despre sevice-ul de la Gore... de la mine din zona.
Fie s-au ajuns,fie s-au extins prea mult si nu pot duce!!!!......desi ca sa fiu rautacioasa,din ce spuneti,as opta pentru varianta prima!
Fomalhauti spune:
Luminita, le dadeai spaga? Eu nu le-am dat si mi s-a parut ca asta doresc. De exemplu acum am vorbit intai la telefon, eu am spus ce are masina si tipul mi-a pus intrebari. Cand a venit mi-a spus ca daca i-as fi spus ca face zgomot nu mai facea un drum ca "motorina e scumpa". Ce sa inteleg din asta? Eu nu am inteles nimic si au inceput problemele.
Fomalhauti spune:
Citind mesajul Luminitei ma simt cam carcotasa. Mi se pare total anormal ca o masina de spalat sa se defecteze din 6 in 6 luni si nu as fi cumparat niciodata din nou aceeasi marca (indiferent cu cata promptitudine ar fi fost reparata). Si 4 ani mi se pare o durata cam scurta de viata pentru o masina de spalat (acu' ce sa zic, eu am avut Ariston care s-a dus la scurt timp dupa expirarea perioadei de garantie si apoi am cumparat Indesit, "fratele mai prost"). Cea mai buna masina de spalat pe care am avut-o se numea Siltal, a tinut 8 ani si cred ca fara nicio reparatie; cand am vrut sa cumpar aceeasi marca am constatat ca firma a dat faliment). Asta ca sa nu vorbesc de masina Siemens a mamei pe care a cumparat-o pe vremea lui Ceausescu "la mana a treia" si care a mai tinut la mama aproape 20 de ani.
Alex@Sara spune:
Spaga le-am dat de fiecare data,ca nah,eu una la orice mester manole dau cate ceva
Daca ai sta in locul nostru,ai intelege de ce trebuia schimbata rezistenta masinii din 6 in 6 luni(+/- o luna ,maxim 2 cred )In zona noastra e apa super mega calcaroasa.eu nici nu gatesc cu apa de la robinet(care vine din fantana,ca nu avem apa in reteaua publica desi tevile sunt trase pana in poarta)o folosesc strict la spalat/menaj,udat gradina(si asa mi-am nenorocit 2 Rhododendroni superbi ,ca mai uita al meu sa aduca bidoanele cu apa de la firma).Asta am zis-o ca o paranteza sa intelegi ca indiferent ce marca de masina luam situatia era cam aceeasi.Si am o vecina care nu stiu ce masina de spalat are si asteapta si cate o saptamana pana ii vin cei de la service....apoi eu daca stau o saptamana fara masina de spalat,mor incet,dar sigur
Luminita,mami de 3 nazdravani:
tero Stefan-Alexandru 02.09.2005
shoricica Sara-Maria 30.05.2008
trompetzica Daria-Ioana 03 08 2009
Merita sa bagati un ochi ....
paisacodruta spune:
Eu am avut o problema cu o masina de spalat ELECTROLUX care in nici 6 luni de la cumparare rulmentii erau praf ...
Am sunat la service si mi-a zis ca suntem cam departe de ei si dureaza minim 2 saptamani sa o repare, se apropiau serbatorile de iarna deci aveam toate sansele ca masina mea de spalat sa se repare dupa 1 luna.
Masina de spalat era cumparata din reteaua DOMO ( mazazin situat la 40 de km de noi )
Dupa certuri cu cei de la garantie ( aflati la 50 KM de noi )si certuri la magazin , am sunat la ANPC...
Cei de la ANPC mi-au zis textual :
VANZATORUL SI DOAR VANZATORUL ARE OBLIGATIA CA IN TERMEN DE 15 ZILE CALENDARISTICE CONFORM LEGII SA VA INLOCUIASCA SAU SA VA REPARE ELECTROCASNICUL. Nu aveti nici o treaba cu garantia.
Mergeti si duceti electrocasnicul in magazinul Domo il lasati acolo feceti proces de predare predare -primire si in 15 zile calendaristice daca nu va solutioneaza problema feceti sesizare la noi si va promitem ca va vor cauta ei pe dumnevoastra.
I-am sunat pe cei de la magazin le-am zis ce am vorbit la ANPC cand am ajuns cu masina deja aveau pregatite toate actele necesare , proces verbal , etc ...
In 14 zile dupa ce am dus masina de spalat in magazin am fost sunata de la Domo si m-am dus sa imi ridic alta masina de spalat.
Deci sfatul meu ...nu va certati cu cei de la garantie ...
Mergeti, duceti elecrocasnicul in magazin , faceti sesizare si asteptati 15 zile calendaristice.
O zi buna
Fomalhauti spune:
Multumesc, Codruta. O sa incerc si la magazin. Ma gandesc sa ii mint ca asa mi-au spus de la ANPC.
Luminita, multumesc de raspuns. Ma intreb totusi daca i-ai fi dat spaga si celui care a venit la mine. Prima data a venit, a aruncat o privire la masina de spalat si apoi mi-a spus ceva in sensul ca eu nu stiu sa folosesc masina. "Puneti rufe, detergent..." si a pornit masina. Masina a tras apa, a luat detergentul si apoi...a stat. Mi-a spus nervos "Scoateti rufele." Adica m-a lasat cu rufe murdare, ude si pline de detergent. In continuare nu si-a cerut scuze ci a inceput sa spuna ca eu i-am spus la telefon ca masina face zgomot si, uite, nu face. Daca i-as fi spus....Totul pe un ton plin de dispret, de sus. Cand a plecat l-am intrebat in cat timp se rezolva si raspunsul a fost "Daca avem motorul pe stoc, in cateva zile, daca nu, nu stiu." Atunci trebuia sa-i dau spaga?! Adica, problema nerezolvata, nepoliticos...
Maine dimineata o iau de la inceput...Voi incepe cu magazinul.
ni-na spune:
te rog sa ne povestesti continuarea..........si pentru ca mea batranica face un zgomot de parca ar decola cand incepe programul de stoarcere,si parca vad ca trebuie intinerita!
Fomalhauti spune:
Azi am sunat la Domo. Am vorbit cu un tip super-politicos. Mi-a spus "Sigur, puteti aduce masina la noi, dar este complicat bla-bla-bla. Dati-mi cateva minute, vorbesc la service si va sun."
Nu m-a sunat. Cand trece zapada asta cred ca punem masina de spalat in masina si o ducem la ei.
I-am spus ceva in sensul "Am vorbit de mai multe ori la ANPC si am inteles ca e responsabilitatea dumneavoastra." Nu a zis ca nu ar fi asa.